Periodo de publicación recogido
|
|
|
How is the bilingual development of Portuguese heritage children perceived by their parents?: Results from an ethnographic case study of a non-formal learning setting in Germany
Juliane Costa Waetzold, Sílvia Melo-Pfeifer
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 3, 2022, págs. 942-962
“I am half german and half brazilian”: children’s perspectives on learning portuguese as a heritage language in a non-formal context and its relationship with linguistic identity
Juliane Costa Waetzold, Sílvia Melo-Pfeifer
Addressing future challenges in early language learning and multilingual education / Beatriz Cortina Pérez (ed. lit.), Ana Andúgar Soto (ed. lit.), Ángela Álvarez-Cofiño Martínez (ed. lit.), Silvia Corral Robles (ed. lit.), Natalia Martínez León (ed. lit.), Ana Otto (ed. lit.), 2022, ISBN 978-84-1122-802-2, págs. 49-54
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados