Periodo de publicación recogido
|
|
|
Tpack instructional design model in virtual reality for deeper learning in science and higher education: From “apathy” to “empathy”
M. Fragkaki, Stylianos Mystakidis, Ioannis Hatzilygeroudis, K. Kovas, Z. Palkova, Z. Salah, G. Hamed, W.M. Khalilia, A. Ewais
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 3286-3292
Stairway to heaven: instructional design alignment in a serious game for experiential religious education in virtual reality
Stylianos Mystakidis, M. Fragkaki, Ioannis Hatzilygeroudis
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 4743-4750
Physics education - How new technologies can attract it?
Z. Palkova, K. Kovas, Marta Harničárová, F. Grivokostopoulou, J. Valíček, I. Perikos, M. Kusnerová, Victor Galanis, M. Repka, Ioannis Hatzilygeroudis
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 169-178
Applying Social Media in Vocational Education Trainers
Foteini Grivokostopoulou, Ioannis Hatzilygeroudis, Konstantinos Kovas, Isidoros Perikos
New Technologies and the future of Teaching and Learning: Conference Proceedings The Open and Flexible Higher Education Conference Hosted by AGH University of Science and Technology in Krakow, 23-24 October 2014, 2014, ISBN 978-90-79730-14-8, págs. 166-177
Knowledge-based adaptive assessment in a Web-based intelligent educational system
Ioannis Hatzilygeroudis, Constantinos Koutsojannis, Constantinos Papavlasopoulos, Jim Prentzas
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 651-655
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados