Periodo de publicación recogido
|
|
|
Tpack instructional design model in virtual reality for deeper learning in science and higher education: From “apathy” to “empathy”
M. Fragkaki, Stylianos Mystakidis, Ioannis Hatzilygeroudis, K. Kovas, Z. Palkova, Z. Salah, G. Hamed, W.M. Khalilia, A. Ewais
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 3286-3292
Stairway to heaven: instructional design alignment in a serious game for experiential religious education in virtual reality
Stylianos Mystakidis, M. Fragkaki, Ioannis Hatzilygeroudis
EDULEARN20 Proceedings: 12th International Conference on Education and New Learning TechnologiesOnline Conference. 6-7 July, 2020., 2020, ISBN 978-84-09-17979-4, págs. 4743-4750
Playful Blended Digital Storytelling in 3D Immersive eLearning Environments: a Cost Effective Early Literacy Motivation Method
Stylianos Mystakidis, Niki Lambropoulos, Habib Moussa Fardoun, Daniyal Alghazzawi
Proceedings of the 3rd Workshop on Design in Educational Environments: Albacete, Spain June 9th, 2014 / Habib Moussa Fardoun (ed. lit.), José Antonio Gallud Lázaro (ed. lit.), 2014, págs. 97-101
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados