Periodo de publicación recogido
|
|
|
A sociocultural framework for exploring pre-service teacher dispositions: the role of experience and situation
Hongzhi Yang, Lina Markauskaite
Culture and Education, Cultura y Educación, ISSN-e 1578-4118, ISSN 1135-6405, Vol. 35, Nº 2, 2023, págs. 342-383
Developing young children’s empathic perception through digitally mediated interpersonal experience: Principles for a hybrid design of empathy games
Ling Wu, Minkang Kim, Lina Markauskaite
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 4, 2020, págs. 1168-1187
e-Research and learning theory: What do sequence and process mining methods contribute?
Peter Reimann, Lina Markauskaite, Maria Bannert
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 45, Nº. 3, 2014, págs. 528-540
Epistemic resourcefulness and the development of evaluative judgement
Peter Goodyear, Lina Markauskaite
Developing evaluative judgement in higher education: Assessment for knowing and producing quality work / David Boud (ed. lit.), Rola Ajjawi (ed. lit.), Phillip Dawson (ed. lit.), Joanna Tai (ed. lit.), 2018, ISBN 9781138089358, págs. 28-38
Interaction and cognitive engagement in the community of practice: The contradiction of terms?
Lina Markauskaite, Louise Sutherland, Peter Reimann
Proceedings, International Conference on Advanced Learning Technologies, ICALT 2006, 2006, ISBN 9780769526324, págs. 623-625
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados