InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Rebalancing the Historical Female Underrepresentation in Education
Nicolas Dietrich, Gaëlle Lebrun, Kalyani Kentheswaran, Mathias Monnot, Patrick Loulergue, Carine Franklin, Florence Teddé Zambelli, Chafiaa Djouadi, Sébastien Leveneur, Mallorie Tourbin, Yolaine Bessière, Carole Coufort Saudejaud, Annabelle Couvert, Eric Schaer
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 6, 2022, págs. 2298-2309
Tournament Battle: Gamifying Bibliographic Research and Oral Argumentation Applied to Chemical Engineering Topics
Anne-Laure Aymard, Johanne Teychené, Stéphanie Laborie, Mickael Bertrand, Nicolas Dietrich
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 9, 2021, págs. 2937-2943
Using Pop-Culture to Engage Students in the Classroom
Nicolas Dietrich, Mélanie Jimenez, Manuel Souto, Aaron W. Harrison, Christophe Coudret, Eric Olmos
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 3, 2021, págs. 896-906
Christophe Coudret, Nicolas Dietrich
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 12, 2020, págs. 4377-4384
Attempts, Successes, and Failures of Distance Learning in the Time of COVID-19
Nicolas Dietrich, Kalyani Kentheswaran, Aras Ahmadi, Johanne Teychené, Yolaine Bessière, Sandrine Alfenore, Stéphanie Laborie, Dominique Bastoul, Karine Loubière, Christelle Guigui, Mathieu Sperandio, Ligia Barna, Etienne Paul, Corinne Cabassud, Alain Liné, Gilles Hébrard
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 9, 2020, págs. 2448-2457
Using Augmented Reality to Stimulate Students and Diffuse Escape Game Activities to Larger Audiences
Anabela Estudante, Nicolas Dietrich
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 5, 2020, págs. 1368-1374
Chem and Roll: A Roll and Write Game To Illustrate Chemical Engineering and the Contact Process
Nicolas Dietrich
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 6, 2019, págs. 1194-1198
Nicolas Dietrich, Kritchart Wongwailikhit, Mei Mei, Feishi Xu, Francisco Felis, Abderrahmane Kherbeche, Gilles Hébrard, Karine Loubière
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 5, 2019, págs. 979-984
Escape Classroom: The Leblanc Process—An Educational “Escape Game”
Nicolas Dietrich
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 6, 2018, págs. 996-999
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados