InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Derivational Morphology in Reading Comprehension of Chinese-speaking Learners of English: A Longitudinal Structural Equation Modeling Study
Dongbo Zhang
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 38, Nº 6, 2017, págs. 871-895
Word Reading in L1 and L2 Learners of Chinese: Similarities and Differences in the Functioning of Component Processes.
Dongbo Zhang
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 101, Nº 2, 2017, págs. 391-411
Awareness of derivation and compounding in Chinese–English biliteracy acquisition
Dongbo Zhang, Keiko Koda
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 17, Nº. 1, 2014, págs. 55-73
Morphological awareness in biliteracy acquisition: A study of young Chinese EFL readers
Dongbo Zhang, Keiko Koda, Xiaoxi Sun
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 18, Nº. 6, 2014, págs. 570-585
Linguistic distance effect on cross-linguistic transfer of morphological awareness
Dongbo Zhang
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 34, Nº 5, 2013, págs. 917-942
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados