InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 26, Nº. 2, 2023, págs. 201-215
Morphology in reading comprehension among school-aged readers of English: A synthesis and meta-analytic structural equation modeling study
Dongbo Zhang, Sihui Ke, Ya Mo
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 5, 2023, págs. 683-699
Is Vocabulary Knowledge Sufficient for Word-Meaning Inference?: An Investigation of the Role of Morphological Awareness in Adult L2 Learners of Chinese
Sihui Ke, Keiko Koda
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 40, Nº 3, 2019, págs. 456-477
Cross-linguistic transfer of morphological awareness between Chinese and English
Sihui Ke, Feng Xiao
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 24, Nº. 4, 2015, págs. 355-380
The Routledge Intermediate Chinese Reader.
Sihui Ke
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 3, 2015, págs. 619-620
Bilingualism in schools and society: language, identity, and policy
Sihui Ke (res.)
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 17, Nº. 6, 2014 (Ejemplar dedicado a: Bi/Multilingual Identity in South Africa), págs. 718-721
Es reseña de:
Bilingualism in schools and society: language, identity, and policy
Sarah J. Shin
New York : Routledge, 2012
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados