InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Motivational profiles and their correlates among students in virtual school foreign language courses
Yining Zhang, Chin-Hsi Lin
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 2, 2020, págs. 515-530
A tale of two communication tools: Discussion‐forum and mobile instant‐messaging apps in collaborative learning.
Zhong Sun, Chin-Hsi Lin, Minhua Wu, Jianshe Zhou, Liming Luo
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 49, Nº. 2, 2018, págs. 248-261
Motivation, strategy, and English as a foreign language vocabulary learning: A structural equation modelling study
Yining Zhang, Chin-Hsi Lin, Dongbo Zhang, Yunjeong Choi
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 87, Nº. 1, 2017, págs. 57-74
Interactions and learning outcomes in online language courses.
Chin-Hsi Lin, Binbin Zheng
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 3, 2017, págs. 730-748
Online Foreign Language Education: What Are the Proficiency Outcomes?
Chin-Hsi Lin, Mark Warschauer
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 2, 2015, págs. 394-397
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados