Instituciones
Área de conocimientoPortal Institucional (Dialnet CRIS)Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The role of proficiency and pair formation method in language-related episodes: A study of young CLIL learners’ interaction
Francisco Gallardo del Puerto, María Basterrechea Lozano
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 3, 2024, págs. 1087-1105
Collaborative writing and patterns of interaction in young learners: The interplay between pair dynamics and pairing method in LRE production
María Basterrechea Lozano, Francisco Gallardo del Puerto
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 20, 2023, págs. 49-76
Language-related episodes and learner proficiency during collaborative dialogue in CLIL
María Basterrechea Lozano, Michael J. Leeser
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 28, Nº. 2, 2019, págs. 97-113
On self-reported use of communication strategies by CLIL learners in primary education
María Martínez Adrián, Francisco Gallardo del Puerto, María Basterrechea Lozano
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 23, Nº. 1, 2019, págs. 39-57
Gender effects on strategic competence: a survey study on compensatory strategies in a CLIL context
María Basterrechea Lozano, María Martínez Adrián, Francisco Gallardo del Puerto
Elia: Estudios de lingüística inglesa aplicada, ISSN 1576-5059, Nº. 17, 2017, págs. 47-70
Dictogloss and the production of the English third person -s by CLIL and mainstream EFL learners: a comparative study
María Basterrechea Lozano, María del Pilar García Mayo
IJES: international journal of English studies, ISSN 1578-7044, ISSN-e 1989-6131, Vol. 14, Nº. 2, 2014, págs. 77-98
Pushed Output and Noticing in a Dictogloss: task Implementation in the CLIL Classroom
María Basterrechea Lozano, María del Pilar García Mayo, Michael John Leeser
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 22, 2014, págs. 7-22
CLIL and SLA: Insights from an interactionist perspective
María del Pilar García Mayo, María Basterrechea Lozano
Applied Linguistics Perspectives on CLIL / coord. por Ana Llinares, Tom Morton, 2017, ISBN 978-90-272-1337-2, págs. 33-50
Interaction and focus on form in a dictogloss task in secondary education: a comparative study of clil and mainstream learner production
María Basterrechea Lozano
Tesis doctoral dirigida por María del Pilar García Mayo (dir. tes.). Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (2012).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados