InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Towards English language learners’ wellbeing: Contributing factors and stressors
Gholam Hassan Khajavy, Mahdieh Vaziri
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 78, Nº 2, 2024, págs. 117-126
Examining the Role of Emotioncy in Willingness to Communicate: A Structural Equation Modeling Approach.
Hossein Makiabadi, Reza Pishghadam, Elham Naji Meidani, Gholam Hassan Khajavy
Revista de psicodidáctica, ISSN 1136-1034, Vol. 24, Nº. 2, 2019
Predictors of willingness to read in English: testing a model based on possible selves and self-confidence
Gholam Hassan Khajavy, Behzad Ghonsooly
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 38, Nº. 10, 2017, págs. 871-885
Willingness to Communicate in English: A Microsystem Model in the Iranian EFL Classroom Context
Gholam Hassan Khajavy, Behzad Ghonsooly, Azar Hosseini Fatemi, Charles W. Choi
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 50, Nº. 1, 2016, págs. 154-180
Exploring the Role of Anxiety and Motivation in Foreign Language Achievement: a Structural Equation Modeling Approach
Ebrahim Khodadady, Gholam Hassan Khajavy
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 20, 2013, págs. 269-286
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados