InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
An evaluation of textbooks designed for advanced English learners within a foreign context: A Critical Thinking Perspective
Ebrahim Khodadady, Maliheh Karami
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 28, 2017, págs. 95-109
Evaluation of “Ready for First Certificate of English”: Microstructural Approach
Ebrahim Khodadady, Atena Attaran
RIMCIS: Revista Internacional y Multidisciplinar en Ciencias Sociales, ISSN-e 2014-3680, Vol. 6, Nº. 1, 2017 (Ejemplar dedicado a: March), págs. 1-22
Exploring the Role of Anxiety and Motivation in Foreign Language Achievement: a Structural Equation Modeling Approach
Ebrahim Khodadady, Gholam Hassan Khajavy
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 20, 2013, págs. 269-286
Schema-based Cloze Multiple Choice Item Tests: Measures of Reduced Redundancy and Language Proficiency
Ebrahim Khodadady
ESPecialist, ISSN 0102-7077, Vol. 25, Nº. 2, 2004, págs. 221-243
Contextual Vocabulary Knowledge: the best Predictor of Native and Non-native Speakers’ Reading Comprehension Ability
Ebrahim Khodadady
ESPecialist, ISSN 0102-7077, Vol. 21, Nº. 2, 2000, págs. 181-205
Schema theory and selected response item test: From theory to practice
Ebrahim Khodadady, Michael Herriman
Fairness and validation in language assessment : selected papers from the 19th language testing research colloquium, Orlando, Florida, 2000, ISBN 0-521-65103-4, págs. 201-224
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados