InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Vocational interest profiles in secondary school: Accounting for multiplicity and exploring associations with future-oriented choices
Esther Slot, Larike H. Bronkhorst, Sanne Akkerman, Theo Wubbels
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 5, 2021, págs. 1059-1071
Adolescents’ interest experience in daily life in and across family and peer contexts
Esther Slot, Sanne Akkerman, Theo Wubbels
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 1, 2019, págs. 25-43
Romi Jong, Tim Mainhard, Jan Van Tartwijk, Ietje Veldman, Nico Verloop, Theo Wubbels
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2014, págs. 294-310
Teacher Control and Affiliation: Do Students and Teachers Agree?
Mieke Brekelmans, Perry den Brok, Theo Wubbels
Journal of Classroom Interaction, ISSN 0749-4025, Vol. 46, Nº. 1, 2011, págs. 17-26
Student perceptions of teacher¿student relationships in class
Theo Wubbels
International journal of educational research, ISSN 0883-0355, Nº. 1, 2005, págs. 1-5
Two decades of research on teacher¿student relationships in class
Theo Wubbels, Mieke Brekelmans
International journal of educational research, ISSN 0883-0355, Nº. 1, 2005, págs. 6-24
Teacher-student relationships across the teaching career
Theo Wubbels, Mieke Brekelmans, Jan van Tartwijk
International journal of educational research, ISSN 0883-0355, Nº. 1, 2005, págs. 55-71
Assessing the interpersonal competence of beginning teachers: The quality of the judgement process
Theo Wubbels, Mirjam Nijveldt, Douwe Beijaard, Nico Verloop, Mieke Brekelmans
International journal of educational research, ISSN 0883-0355, Nº. 1, 2005, págs. 89-102
La preparación de profesores universitarios en los Países Bajos: cuestiones y tendencias
Theo Wubbels, Jan Van Tartwijk, Peter A. J. Bouhuijs, Fried Keesen
Revista de educación, ISSN 0034-8082, Nº 331, 2003 (Ejemplar dedicado a: La formación del profesorado universitario), págs. 199-211
Knowledge about Change and its Effects on Teachers?
Theo Wubbels, Pam Poppleton
Changing schools, changing practices : perspectives on educational reform and teacher professionalism / coord. por Manfred Lang, 1999, ISBN 90-5350-892-9, págs. 149-156
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados