InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Unraveling the contextuality of adolescents’ interest pursuits in daily life: four latent configurations
Gregorius J. Beek, Larike H. Bronkhorst, Sanne Akkerman
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 39, Nº 1, 2024, págs. 105-127
Vocational interest profiles in secondary school: Accounting for multiplicity and exploring associations with future-oriented choices
Esther Slot, Larike H. Bronkhorst, Sanne Akkerman, Theo Wubbels
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 5, 2021, págs. 1059-1071
A developmental extension to the multidimensional structure of interests
Dion M. Akkerman, Jonne P. Vulperhorst, Sanne Akkerman
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 1, 2020, págs. 183-203
Persons pursuing multiple objects of interest in multiple contexts
Sanne Akkerman, Arthur Bakker
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 1, 2019, págs. 1-24
Adolescents’ interest experience in daily life in and across family and peer contexts
Esther Slot, Sanne Akkerman, Theo Wubbels
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 1, 2019, págs. 25-43
Bjorn Wansink, Sanne Akkerman, Itzél Zuiker, Theo Wubbels
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 46, Vol. 4, 2018, págs. 495-527
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados