InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The relative effects of L1 and L2 glosses on L2 learning: A meta-analysis
Hyun Soo Kim, Jang Ho Lee, Hansol Lee
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 1, 2024, págs. 7-28
Social robots for English language teaching
Hansol Lee, Jang Ho Lee
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 76, Nº 1, 2022, págs. 119-124
Selected determinants of pronunciation anxiety.
Malgorzata Baran-Lucarz, Jang Ho Lee
IJES: international journal of English studies, ISSN 1578-7044, ISSN-e 1989-6131, Vol. 21, Nº. 1, 2021 (Ejemplar dedicado a: Open Issue), págs. 93-113
Jang Ho Lee, Glenn S. Levine
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 24, Nº. 2, 2020, págs. 250-272
Toward the establishment of a data-driven learning model: Role of learner factors in corpus-based second language vocabulary learning
Hansol Lee, Mark Warschauer, Jang Ho Lee
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 104, Nº 2, 2020, págs. 345-362
The Effects of Corpus Use on Second Language Vocabulary Learning: A Multilevel Meta-analysis
Hansol Lee, Mark Warschauer, Jang Ho Lee
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 40, Nº 5, 2019, págs. 721-753
Exploring non-native English-speaking teachers’ beliefs about the monolingual approach: differences between pre-service and in-service Korean teachers of English
Jang Ho Lee
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 37, Nº. 8, 2016, págs. 759-773
Investigating age in the use of L1 or english-only instruction: Vocabulary acquisition by Korean EFL learners.
Jang Ho Lee, Ernesto Macaro
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 97, Nº 4, 2013, págs. 887-901
Ernesto Macaro, Jang Ho Lee
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 47, Nº. 4, 2013, págs. 717-742
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados