Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Toward the establishment of a data-driven learning model: Role of learner factors in corpus-based second language vocabulary learning
Hansol Lee, Mark Warschauer, Jang Ho Lee
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 104, Nº 2, 2020, págs. 345-362
The Effects of Corpus Use on Second Language Vocabulary Learning: A Multilevel Meta-analysis
Hansol Lee, Mark Warschauer, Jang Ho Lee
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 40, Nº 5, 2019, págs. 721-753
Online Foreign Language Education: What Are the Proficiency Outcomes?
Chin-Hsi Lin, Mark Warschauer
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 2, 2015, págs. 394-397
Automated writing evaluation: defining the classroom research agenda
Mark Warschauer, Paige Ware
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 10, Nº. 2, 2006, págs. 157-180
Hybrid literacy texts and practices in technology-intensive environments
Paige Ware, Mark Warschauer
International journal of educational research, ISSN 0883-0355, Nº. 7, 2005, págs. 432-445
Technology and Curricular Reform in China: A Case Study
Xu Fang, Mark Warschauer
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 38, Nº. 2, 2004, págs. 301-324
Demystifying the Digital Divide.
Mark Warschauer
Scientific American, ISSN 0036-8733, Vol. 289, Nº 2, 2003, pág. 42
LEOKÏ: A POWERFUL VOICE OF HAWAIIAN LANGUAGE REVITALIZATION
Mark Warschauer, Keola Donaghy, Hale Kuamoyo
Computer assisted language learning, ISSN 0958-8221, Vol. 10, Nº 4, 1997, págs. 349-361
Computer-mediated collaborative learning: Theory and practice
Mark Warschauer
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 81, Nº 4, 1997, págs. 470-481
Educación para la inclusión digital
Mark Warschauer
Diversos mundos en el mundo de la escuela / coord. por Silvia Finocchio, Denise Najmanovich, Mark Warschauer, 2016, ISBN 978-84-16572-41-0, págs. 167-227
Mark Warschauer
Encyclopedia of library and information sciences / coord. por Marcia J. Bates, Vol. 2, 2010 (CD-ROM-domain), págs. 1551-1556
Languages.com: el pluralismo lingüístico e internet
Mark Warschauer
Alfabetismos digitales : comunicación, innovación y educación en la era electrónica / coord. por Ilana Snyder, 2004, ISBN 84-9700-169-9, págs. 95-113
Diversos mundos en el mundo de la escuela
coord. por Silvia Finocchio, Denise Najmanovich, Mark Warschauer
Gedisa, 2016. ISBN 978-84-16572-41-0
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados