Instituciones
Área de conocimientoPáginas webPeriodo de publicación recogido
|
|
|
On the Behaviour of the English Negative Quantifier no in Sentential Negation Tests
Susagna Tubau Muntañá
Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, ISSN 0210-6124, Vol. 44, Nº. 1, 2022, págs. 208-232
Language dominance in the previously acquired languages modulates rate of third language (L3) development over time: a longitudinal study
Eloi Puig Mayenco, Jason Rothman, Susagna Tubau Muntañá
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 5, 2022, págs. 1641-1664
Elisabet Pladevall Ballester, Eloi Puig Mayenco, Susagna Tubau Muntañá, Montserrat Capdevila i Batet
RAEL: revista electrónica de lingüística aplicada, ISSN 1885-9089, Vol. 21, Nº. 1, 2022, págs. 40-57
Interpreting argumental n-words as answers to negative wh-questions
María Teresa Espinal Farre, Susagna Tubau Muntañá
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Nº 177, 2016, págs. 41-59
Double negation in a negative concord language: an experimental investigation
Viviane Déprez, Susagna Tubau Muntañá, Anne Cheylus, María Teresa Espinal Farre
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Nº 163, 2015, págs. 75-107
Susagna Tubau Muntañá
Sintagma: Revista de lingüística, ISSN 0214-9141, Vol. 27, 2015, págs. 7-24
The Syntax of the Confirmatory Pragmatic Particle Innit
Susagna Tubau Muntañá
Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, ISSN 0210-6124, Vol. 36, Nº 2, 2014, págs. 53-72
Prosody and gesture constrain the interpretation of double negation
Pilar Prieto Vives, Joan Borràs-Comes, Susagna Tubau Muntañá, María Teresa Espinal Farre
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Nº 131, 2013, págs. 136-150
Doble negació dins l'oració simple en català
María Teresa Espinal Farre, Susagna Tubau Muntañá
Estudis romànics, ISSN 0211-8572, Nº. 34, 2012, págs. 145-164
Neg-rasing and question tags in English: an experimental pilot study
Susagna Tubau Muntañá
45th AEDEAN Conference: Facultad de Filosofía y Letras Universidad de Extremadura, november 16,18 2022 Cáceres, 2022, págs. 354-355
Meaning of words and meaning of sentences
María Teresa Espinal Farre, Susagna Tubau Muntañá
Manual of Grammatical Interfaces in Romance / coord. por Susann Fischer, Christoph Gabriel, 2016, ISBN 9783110311785, págs. 187-212
Double Negation in Catalan and Spanish: Interaction Between Syntax and Prosody
María Teresa Espinal Farre, Susagna Tubau Muntañá, Joan Borràs-Comes, Pilar Prieto Vives
Negation and Polarity: Experimental Perspectives / coord. por Pierre Larrivée, Chungmin Lee, 2016, ISBN 978-3-319-17463-1, págs. 145-176
"That"-insertion in colloquial English restrictive clauses
Mireia Llinàs i Grau, Susagna Tubau Muntañá
A life in language: estudios en homenaje al profesor José Luis González Escribano / Daniel A. García Velasco (ed. lit.), Santiago González (ed. lit.), Francisco Martín Miguel (ed. lit.), Ana Isabel Ojea López (ed. lit.), Rodrigo Pérez Lorido (ed. lit.), 2013, ISBN 978-84-8317-982-6, págs. 257-264
Susagna Tubau Muntañá
Traduir els clàssics, antics i moderns / coord. por M. Àngels Verdaguer Pajerols, 2013, ISBN 978-84-9883-578-6, págs. 413-431
The licensing of subject NPIs in hiberno-english
Susagna Tubau Muntañá
Proceedings of the 29th internacional AEDEAN conference: [electronic resource], 2006
Reflections on the early schwa and minimalism
Mireia Llinàs i Grau, Susagna Tubau Muntañá
Estudios de filología inglesa en honor de Antonio Garnica / coord. por Francisco Garrudo Carabias, Joaquín Comesaña Rincón, 2005, ISBN 8447208435, págs. 291-302
The pre-verbal early schwa: a formal feature analysis
Susagna Tubau Muntañá
Fifty years of English Studies in Spain (1952-2002): a commemorative volume / coord. por Elena Seoane Posse, María José López Couso, Patricia Fra López, Ignacio M. Palacios Martínez, 2003, ISBN 84-9750-257-4, págs. 429-438
The role of experience in the perception of coarticulated speech: an empirical study
Irene Pascual Peña, Silvia Martínez Martínez, Susanna Padrosa Trias, Andrea Pearman, Susagna Tubau Muntañá, Laura Riera
Fifty years of English Studies in Spain (1952-2002): a commemorative volume / coord. por Elena Seoane Posse, María José López Couso, Patricia Fra López, Ignacio M. Palacios Martínez, 2003, ISBN 84-9750-257-4, págs. 599-606
Reflections on the early schwa and minimalism
Mireia Llinàs i Grau, Susagna Tubau Muntañá
Actas del XXV Congreso AEDEAN: [recurso electrónico], 2001
Mireia Llinàs, "Petites paraules. ¿D'on surt la gramàtica?
Susagna Tubau Muntañá
Links & letters, ISSN 1133-7397, Nº 8, 2001 (Ejemplar dedicado a: English Studies in Spain: Aspects of Literature and Culture), págs. 112-114
Es reseña de:
Petites paraules: ¿d'on surt la gramàtica?
Editorial Empuries, 2001. ISBN 84-7596-772-8
Basic concepts for the analysis of English sentences
Mireia Llinàs i Grau, Montserrat Capdevila i Batet, Joaquín Domínguez Lemoine, Melissa G. Moyer, Elisabet Pladevall Ballester, Susagna Tubau Muntañá
Universidad Autónoma de Barcelona = Universitat Autònoma de Barcelona, Servicio de Publicaciones = Servei de Publicacions, 2008. ISBN 978-84-490-2561-7
Negative concord in english and romance: syntax-morphology interface conditions on the expression of negation
Susagna Tubau Muntañá
Tesis doctoral dirigida por Josep Quer (dir. tes.), Mireia Llinàs i Grau (codir. tes.). Universitat Autònoma de Barcelona (2008).
At a time of crisis: English and American studies in Spain
coord. por Sara Martín Alegre, Elisabet Pladevall Ballester, Susagna Tubau Muntañá; Melissa G. Moyer (ed. lit.)
Universidad Autónoma de Barcelona = Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Filologia Anglesa i Germanica, 2012. ISBN 9788469542736
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados