Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Towards the organization of a portfolio to support informal learning
Nikolas Galanis, Enric Mayol, María José Casañ, Marc Alier Forment
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 33, no. Extra 2 (Parte B), 2017 (Ejemplar dedicado a: Engineering Behind Technology-Based Educational Innovations), págs. 887-897
Improving the way to communicate learning activities to an informal learning collector
María José Casañ, Nélida Hierro, Nikolas Galanis, Enric Mayol, Marc Alier Forment
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 31, no. Extra 3, 2015 (Ejemplar dedicado a: Innovative Methods of Teaching Engineering), págs. 874-883
Didactical patterns for the usage of wikis in educational and learning activities
Marc Alier Forment, Nikolas Galanis, María José Casañ, Enric Mayol, Jordi Piguillem, Francisco José García Peñalvo, Miguel Ángel Conde González
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 28, no. 6, 2012, págs. 1347-1352
Requirements for successful wikis in collaborative educational scenarios
Marc Alier Forment, Xavier De Pedro, María José Casañ, Jordi Piguillem, Nikolas Galanis
Trends and effects of technology advancement in the knowledge society / coord. por Isabel Novo Corti; Miltiadis Lytras (ed. lit.), 2012, ISBN 978-1-4666-1788-9, págs. 196-211
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados