Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Disrupting Colonial Tensions in Initial Language Teacher Education: Criteria Based on Critical Interculturality
Carlo Granados Beltrán
Íkala, ISSN 0123-3432, Vol. 27, Nº. 3, 2022, págs. 627-645
Carlo Granados Beltrán
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 19, 2019, págs. 4-5
Carlo Granados Beltrán
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 18, 2019 (Ejemplar dedicado a: Education and Learning Research Journal GiST- No. 18 January-June 2019), págs. 4-5
Carlo Granados Beltrán
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 26, Nº. 2, 2019, págs. 10-11
Carlo Granados Beltrán
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 17, 2018 (Ejemplar dedicado a: Education and Learning Research Journal-GiST No. 17July-December 2018), págs. 4-5
Carlo Granados Beltrán
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 16 (January - June), 2018, págs. 4-5
Revisiting the Need for Critical Research in Undergraduate Colombian English Language Teaching
Carlo Granados Beltrán
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 25, Nº. 1, 2018, págs. 174-193
Carlo Granados Beltrán
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 15, 2017 (Ejemplar dedicado a: GiST15 Education and Learning Research Journal Num 15 July-December 2017), págs. 4-5
Critical interculturality. A path for pre-service ELT teachers
Carlo Granados Beltrán
Íkala, ISSN 0123-3432, Vol. 21, Nº. 2, 2016, págs. 171-187
Formación inicial de docentes de lenguas extranjeras
Carlo Granados Beltrán
Nodos y nudos: revista de la Red de Calificación de educadores, ISSN 0122-4328, ISSN-e 2619-6069, Vol. 4, Nº. 39, 2015, págs. 59-69
Challenges of Bilingualism in Higher Education: The Experience of the Languages Department at the Universidad Central in Bogotá, Colombia
Carlo Granados Beltrán
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 7, 2013, págs. 245-258
Towards a Proposal for a Professional Development Programme in Pedagogy for Autonomy
Carlo Granados Beltrán
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 5, 2011, págs. 50-65
Facing CLIL Challenges at University Level
Carlo Granados Beltrán
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 18, Nº. 1, 2011 (Ejemplar dedicado a: HOW), págs. 24-42
A framework for the construction of academic communities
Carlo Granados Beltrán
Folios: revista de la Facultad de Humanidades, ISSN 0123-4870, ISSN-e 2462-8417, Nº. 30, 2009, págs. 39-50
A new proposal for the teaching of english based on technology
Emma Campo Collantes, Carlo Granados Beltrán
Folios: revista de la Facultad de Humanidades, ISSN 0123-4870, ISSN-e 2462-8417, Nº. 24, 2006, págs. 133-140
Carlo Granados Beltrán, Imelda Zorro
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 11, Nº. 1, 2004 (Ejemplar dedicado a: HOW), págs. 87-98
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados