Periodo de publicación recogido
|
|
|
Keeping up with your consumers
Richard Halstead
Wine and viticulture journal, ISSN 1838-6547, Nº. 1, 2014
The UK wine market – An enigma, with variations?
Richard Halstead
Wine and viticulture journal, ISSN 1838-6547, Nº. 6, 2013
Time for the wine industry to marshal its mavericks to target consumers
Richard Halstead
Wine and viticulture journal, ISSN 1838-6547, Nº. 4, 2013
Cashing in on the wine tourism experience
Richard Halstead
Wine and viticulture journal, ISSN 1838-6547, Nº. 3, 2013
2013 – the year of the lower alcohol wine?
Richard Halstead
Wine and viticulture journal, ISSN 1838-6547, Nº. 2, 2013
Richard Halstead
Wine and viticulture journal, ISSN 1838-6547, Nº. 6, 2012, págs. 88-89
To adapt or not adapt... that is the China question
Richard Halstead
Wine and viticulture journal, ISSN 1838-6547, Nº. 4, 2012, págs. 68-71
True innovation wards off complacency
Richard Halstead
Wine and viticulture journal, ISSN 1838-6547, Nº. 3, 2012, págs. 77-78
Time to move the digital conversation on
Richard Halstead
Wine and viticulture journal, ISSN 1838-6547, Nº. 2, 2012, págs. 71-73
How do you judge a book,then?: Consumer perceptions of wine labels
Richard Halstead
Wine and viticulture journal, ISSN 1838-6547, Nº. 1, 2012, págs. 76-77
Screwcap acclaimed but still finding its identity
Richard Halstead
Wine and viticulture journal, ISSN 1838-6547, Nº. 5, 2011, págs. 88-91
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados