InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Virtual Language Exchanges in Lower-level Language Classes: Promise and Practice
Rob A. Martinsen, Gregory L. Thompson
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 106, Nº 1, 2023, págs. 101-121
Alan V. Brown, Gregory L. Thompson
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 103, Nº 2, 2020, págs. 181-198
Virtual Conversations: Research and Practice in Online Language Exchanges
Rob A. Martinsen, Gregory L. Thompson
Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, ISSN 1577-4147, Vol. 49, Nº. 2, 2019, págs. 77-92
Heritage language learners and Spanish for specific purposes: bridging the gap through community service learning
Gregory L. Thompson, Alan V. Brown
Revista signos: estudios de lingüística, ISSN-e 0718-0934, ISSN 0035-0451, Vol. 52, Nº. 101, 2019, págs. 908-930
Using community service learning in the Spanish translation classroom: challenges and opportunities
Gregory L. Thompson, Daryl R. Hague
Cuadernos de ALDEEU, ISSN 0740-0632, Nº. 33, 2018 (Ejemplar dedicado a: Service-Learning and Spanish for Specific Purposes in U.S. Higher Education), págs. 87-112
A Comparative Discourse Analysis of Spanish Past Narrations From the ACTFL OPI and OPIc
Alan V. Brown, Troy L. Cox, Gregory L. Thompson
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 50, Nº. 4, 2017, págs. 793-807
The Evolution of Foreign Language AP Exam Candidates: a 36-Year Descriptive Study
Alan V. Brown, Gregory L. Thompson
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 49, Nº. 2, 2016, págs. 235-251
Comparing the OPI and the OPIc: he effect of test method on oral proficiency scores and student preference
Gregory L. Thompson, Troy L. Cox, Nieves Knapp
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 49, Nº. 1, 2016, págs. 75-92
Gregory L. Thompson, Joyce Nutta
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 98, Nº 1, 2015, págs. 94-109
Language use in the foreign language classroom
Gregory L. Thompson, Katie Harrison
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 47, Nº. 2, 2014, págs. 321-337
Bilingual Community Education and Multilingualism: Beyond Heritage Languages in a Global City.
Gregory L. Thompson
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 98, Nº 4, 2014, págs. 1058-1059
Hybrid Language Teaching and Learning: Exploring Theoretical, Pedagogical and Curricular Issues.
Gregory L. Thompson
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 98, Nº 3, 2014, págs. 883-885
Interlanguage variation: the influence of monitoring and contextualization on L2 phonological production
Gregory L. Thompson, Alan Brown
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 9, 2012, págs. 107-132
Language use in the Classroom: Understanding the Relationship between Perceptions, Beliefs, and Verbal Communication
Gregory L. Thompson
Hispania, ISSN 0018-2133, Vol. 92, Nº 3, 2009, págs. 537-549
Focused monitoring in the language classroom
Gregory L. Thompson, Alan V. Brown
Academic Exchange Quarterly, ISSN 1096-1453, Vol. 12, Nº 3, 2008, pág. 23
Gregory L. Thompson
Productive Foreign Language Skills for an Intercultural World: A Guide (not only) for Teachers / Michal B. Paradowski (ed. lit.), 2015, ISBN 978-3-653-03913-9, págs. 117-132
Language choice: teacher and student perspectives on first language andtarget language use.
Gregory L. Thompson
Actas del V Congreso de la Asociación de Centros de Lenguas en la Enseñanza Superior / coord. por Ruth Breeze, 2007, ISBN 84-8081-053-X, págs. 144-155
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados