InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Effects of the COVID-19 school lockdowns on language and math performance of students in elementary schools: implications for educational practice and reducing inequality
Ron Oostdam, Mieke van Diepen, BONNE J. H. ZIJLSTRA
, Ruben G. Fukkink
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 39, Nº 1, 2024, págs. 129-149
A showdown between bilingual and mainstream education: the impact of language of instruction on learning subject content knowledge
Huub Oattes, Ruben G. Fukkink, Ron Oostdam, Rick de Graaff, Arie Wilschut
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 2, 2022, págs. 756-769
Towards a professional development tool for teachers of English in bilingual streams: the dynamics of beliefs and practices
Liz Dale, Ron Oostdam, Marjolijn Verspoor
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 9, 2021, págs. 1288-1305
Eline S. L. van Batenburg, Ron Oostdam, Amos J S van Gelderen, Ruben G. Fukkink, Nivja H. de Jong
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 24, Nº. 4, 2020, págs. 434-455
Maladaptive behavior in relation to the basic psychological needs of students in secondary education
Ron Oostdam, M. J. C. Koerhuis, Ruben G. Fukkink
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 3, 2019, págs. 601-619
Oral Interaction in the EFL Classroom: The Effects of Instructional Focus and Task Type on Learner Affect
Eline S. L. van Batenburg, Ron Oostdam, Amos van Gelderen, Ruben G. Fukkink, Nivja H. de Jong
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 1, 2019, págs. 308-326
Searching for identity and focus: towards an analytical framework for language teachers in bilingual education
Liz Dale, Ron Oostdam, Marjolijn Verspoor
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 21, Nº. 3, 2018, págs. 366-383
Ron Oostdam, Edith Hooge
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 28, Nº 2, 2013, págs. 337-351
Effects of instruction and stage-fright on intelligence testing
Joost Meijer, Ron Oostdam
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 26, Nº 1, 2011, págs. 143-161
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados