Área de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 54, Nº. 9, 2016, págs. 517-517
Answer to November 2016 Figuring Physics
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 54, Nº. 9, 2016, págs. 565-565
Answer to October 2016 Figuring Physics
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 54, Nº. 8, 2016, págs. 497-497
Answer to September 2016 Figuring Physics
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 54, Nº. 7, 2016, págs. 439-439
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 54, Nº. 6, 2016, págs. 329-329
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 54, Nº. 5, 2016, págs. 261-261
Answer to April Figuring Physics Question
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 54, Nº. 5, 2016, págs. 276-276
Answer to November 2015 Figuring Physics Question
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 53, Nº. 9, 2015, pág. 563
Answer to October 2015 Figuring Physics Question
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 53, Nº. 8, 2015, pág. 499
Answer to September Figuring Physics Question
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 53, Nº. 7, 2015, pág. 442
Answer to May 2015 Figuring Physics Question
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 53, Nº. 6, 2015, pág. 372
Answer to April Figuring Physics Question
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 53, Nº. 5, 2015, pág. 315
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 53, Nº. 4, 2015, pág. 198
Electric force and the nucleus
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 53, Nº. 2, 2015, pág. 70
FIGURING PHYSICS: Paul Hewitt
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 53, Nº. 2, 2015, pág. 118
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 52, Nº. 6, 2014, pág. 330
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 50, Nº. 9, 2012, págs. 518-519
Figuring Physics: Normal force and Weight
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 49, Nº. 8, 2011, pág. 468
The Joy of Teaching and Writing Conceptual Physics
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 49, Nº. 7, 2011, págs. 412-416
Paul Hewitt
Mechanics based design of structures and machines, ISSN 1539-7734, Vol. 38, Nº. 3, 2010, págs. 212-213
Paul Hewitt
Mechanics based design of structures and machines, ISSN 1539-7734, Vol. 38, Nº. 3, 2010, pág. 216
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 48, Nº. 3, 2010, pág. 150
Figuring Physics: Submerged sub
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 48, Nº. 2, 2010, pág. 88
Figuring Physics: Science
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 48, Nº. 1, 2010, pág. 8
Figuring Physics: Bucket Swing
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 47, Nº. 9, 2009, pág. 568
Figuring Physics: DEEP WELL
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 47, Nº. 8, 2009, pág. 488
Figuring Physics: Buchet on the Roof
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 47, Nº. 7, 2009, págs. 410-422
Figuring Physics: Thalia on a Swing
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 47, Nº. 6, 2009, págs. 332-333
Figurinng Physics, BURNED HAND
Paul Hewitt
The Physics Teacher, ISSN 0031-921X, Vol. 47, Nº. 5, 2009, págs. 268-269
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados