pág. 132
pág. 132
pág. 132
Correction:: John Cordell, �Non-Mathematical Explanation of Precession
pág. 132
pág. 134
pág. 137
pág. 144
pág. 146
pág. 149
pág. 152
Teaching Basic Quantum Mechanics in Secondary School Using Concepts of Feynman Path Integrals Method
María de los Ángeles Fanaro Cavalli, María Rita Otero, Marcelo Arlego
pág. 156
pág. 159
pág. 161
pág. 162
pág. 163
pág. 167
pág. 170
Measuring Drag Force in Newtonian Liquids
Matthew T. Mawhinney, Mary Kate O'Donnell, Jonathan Fingerut, Piotr Habdas
pág. 173
pág. 176
Empowering Technology and POETRY Supporting Scientific Inquiry: Investigating the Motion of a Rebounding Trolley
pág. 178
pág. 181
pág. 182
pág. 184
pág. 185
pág. 186
pág. 187
pág. 188
pág. 189
pág. 189
pág. 189
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados