Aclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Núria Alart i Guasch
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 208, 2012, pág. 75
Núria Alart i Guasch
Guix: Elements d'acció educativa, ISSN 0213-8581, Nº. 381, 2012, págs. 71-72
Canvis necessareis a l'educació actual
Núria Alart i Guasch
Ambits de psicopedagogia: revista catalana de psicopedagogia i educació, ISSN 1885-6365, Nº. 29, 2010, págs. 14-18
Canvis necessaris a l'educació actual
Núria Alart i Guasch
Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 29, 2010 (Ejemplar dedicado a: Estiu 2010 (1a època)), págs. 14-18
Una mirada a la educación desde las competencias básicas y las inteligencias múltiples
Núria Alart i Guasch
Aula de innovación educativa, ISSN 1131-995X, Nº 188, 2010, págs. 61-65
Els continguts digitals i la teoria de les intel·ligències múltiples
Núria Alart i Guasch
Escola catalana, ISSN 1131-6187, Vol. 45, Nº. 462, 2010, págs. 12-14
Espurn@, metodologia i cooperació per al canvi
Núria Alart i Guasch, Ramón Barlam Aspachs, Maria Girona, Mª José Lasala Bello, Carme Matas, Esther Sancho, Montserrat Vert Ros
Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 344, 2010, págs. 32-42
Un nou corrículum basat en competéncies tenint en compte totes les intel.ligéncies
Núria Alart i Guasch, Joan Ruaix Bombardó
Ambits de psicopedagogia: revista catalana de psicopedagogia i educació, ISSN 1885-6365, Nº. 26, 2009, págs. 11-15
Un nou currículum basat en competències tenint en compte totes les intel·ligències
Núria Alart i Guasch, Joan Ruaix
Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 26, 2009 (Ejemplar dedicado a: Estiu 2009 (1a època)), págs. 11-15
Aplicació de les intel-ligències múltiples a l'aula d'acollida. Prejecte: "Com explicar un llibre?"
Núria Alart i Guasch
Ambits de psicopedagogia: revista catalana de psicopedagogia i educació, ISSN 1885-6365, Nº. 19, 2007, págs. 16-21
Aplicació de les intel·ligències múltiples a l'aula d'acollida. Projecte "Com explicar un llibre"
Núria Alart i Guasch
Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 19, 2007 (Ejemplar dedicado a: Hivern 2007 (1a època)), págs. 16-21
Les intel-ligències múltiples a l'aula
Núria Alart i Guasch
Ambits de psicopedagogia: revista catalana de psicopedagogia i educació, ISSN 1885-6365, Nº. 18, 2006, págs. 22-28
Les intel·ligències múltiples a l'aula
Núria Alart i Guasch
Ambits de psicopedagogia i orientació, ISSN-e 2339-7454, Nº. 18, 2006 (Ejemplar dedicado a: Tardor 2006 (1a època)), págs. 22-28
La teoría de las inteligencias múltiples en el aprendizaje con las TIC
Núria Alart i Guasch
Ordenadores en las aulas: la clave es la metodología / coord. por Carme Barba i Corominas, Sebastià Capella i Priu, 2010, ISBN 978-84-7827-973-9, págs. 81-98
El portfolio: un intrumento TIC para evaluar
Núria Alart i Guasch
Ordenadores en las aulas: la clave es la metodología / coord. por Carme Barba i Corominas, Sebastià Capella i Priu, 2010, ISBN 978-84-7827-973-9, págs. 265-270
Metodologies, eines i estatègies TIC per a una educació multicultural a l'ESO
Núria Alart i Guasch
Universitat Oberta de Catalunya = Universidad Oberta de Cataluña, UOC, UOC, 2010. ISBN 9788497888783
Recursos TIC per a la tutoria en l'Educació Secundària: una visió pràctica a partir de la multiplicitat d'intel·ligències dels alumnes
Núria Alart i Guasch, Joan Ruaix Bombardó
Universitat Oberta de Catalunya = Universidad Oberta de Cataluña, UOC, UOC, 2008. ISBN 978-84-9788-779-3
L'evolució d'un hort al llarg d'un any al Baix Llobregat
Núria Alart i Guasch
Bellaterra (Barcelona) : ICE, 2006. ISBN 84-88795-88-2
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados