InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The effects of typographic enhancement on L2 collocation processing and learning from reading: An eye-tracking study
Eva Puimege, Maribel Montero Perez, Elke Peters
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 45, Nº 1, 2024, págs. 88-110
Michiel Wouters, Lieven Bollansée, Elien Prophète, Elke Peters
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 21, 2024, págs. 165-193
Factors Predicting Low-Intermediate French Learners’ Vocabulary Use in Speaking Tasks
Ann-Sophie Noreillie, Piet Desmet, Elke Peters
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 76, Nº. 3, 2020, págs. 194-217
The VocabLab tests: The development of an English and French vocabulary test
Elke Peters, Tom Velghe, Tinne Van Rompaey
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Vol. 170, Nº. 1, 2019, págs. 53-78
The effect of out-of-class exposure to English language media on learners’ vocabulary knowledge
Elke Peters
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Vol. 169, Nº. 1, 2018, págs. 142-168
Vocabulary knowledge and listening comprehension at an intermediate level in English and French as foreign languages: An approximate replication study of Stæhr (2009)
Ann-Sophie Noreillie, Britta Kestemont, Kris Heylen, Piet Desmet, Elke Peters
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Vol. 169, Nº. 1, 2018, págs. 212-231
The learning burden of collocations: The role of interlexical and intralexical factors
Elke Peters
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 20, Nº. 1, 2016, págs. 113-138
Enhancing Vocabulary Learning Through Captioned Video: An Eye-Tracking Study.
Maribel Montero Perez, Elke Peters, Piet Desmet
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 2, 2015, págs. 308-328
Elke Peters
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 18, Nº. 1, 2014, págs. 75-94
The effect of task complexity and task conditions on foreign language development and performance: three empirical studies
Lies Sercu, Lieve De Wachter, Elke Peters, F. Kuiken, Ineke Vedder
ITL International Journal of Applied Linguistics, ISSN 0019-0810, ISSN-e 1783-1490, Nº. 152, 2006, págs. 55-84
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados