Wigfield, Allan
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 2 |
2023 | 4 |
2022 | 4 |
2021 | 6 |
2020 | 2 |
2019 | 1 |
2018 | 2 |
2017 | 0 |
2016 | 1 |
2015 | 1 |
2014 | 0 |
2013 | 1 |
2012 | 0 |
2011 | 0 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
2007 | 0 |
2006 | 0 |
2005 | 1 |
2004 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2021 | 1 | 2 |
2020 | 0 | 4 |
2017 | 0 | 9 |
2004 | 0 | 10 |
2005 | 0 | 0 |
2006 | 0 | 0 |
2007 | 0 | 0 |
2008 | 0 | 0 |
2009 | 0 | 0 |
2010 | 0 | 0 |
2011 | 0 | 0 |
2012 | 0 | 0 |
2013 | 1 | 0 |
2014 | 1 | 0 |
2015 | 0 | 0 |
2016 | 0 | 0 |
2018 | 3 | 0 |
2019 | 1 | 0 |
2022 | 0 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
7 | Artículo de revista | 25 |
0 | Capítulo de libro | 0 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2004 |
Increasing Reading Comprehension and Engagement Through Concept-Oriented Reading Instruction
|
Artículo | 10 |
2017 |
How true is grit? Assessing its relations to high school and college students’ personality characteristics, self-regulation, engagement, and achievement.
|
Artículo | 9 |
2020 |
Cross-Domain Trajectories of Students’ Ability Self-Concepts and Intrinsic Values in Math and Language Arts
|
Artículo | 2 |
2020 |
More useful or not so bad?
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2021 |
Grit
|
Artículo ARTICULO | 2 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Oct-2024