Número de publicaciones: 10 (100.0% citado)
Número de citas: 43 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 24
Índice h: 3
Índice h5: 1
Promedio de citas últimos 10 años: 3.7
Promedio de citas últimos 5 años: 1.5

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 3
2023 9
2022 3
2021 7
2020 6
2019 6
2018 0
2017 1
2016 1
2015 4
2014 0
2013 0
2012 2
2011 0
2010 1
2009 0
2008 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2021 1 1
2020 1 2
2017 1 3
2016 0 13
2015 0 3
2013 1 2
2010 0 9
2009 1 1
2008 2 9
2011 1 0
2012 0 0
2014 0 0
2018 1 0
2019 1 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
9 Artículo de revista 41
1 Capítulo de libro 2
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2016 Using design thinking to improve psychological interventions
Artículo 11
2010 Enhancing interest and performance with a utility value intervention
Artículo 9
2008 Task values, achievement goals, and interest
Artículo 9
2017 Making connections
Artículo 3
2015 Gender differences in the effects of a utility-value intervention to help parents motivate adolescents in mathematics and science
Artículo 3
2020 More useful or not so bad?
Artículo ARTICULO 2
2016 Motivation interventions in education
Capítulo 2
2013 The role of goal attainment expectancies in achievement goal pursuit
Artículo 2
2021 The potential of relevance interventions for scaling up
Artículo ARTICULO 1
2009 "Too complex for me!" Why do performance-approach and performance-avoidance goals predict exam performance?
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-May-2024