Kim, Youjin
Citas por año de emisión
Anualidad | Citas |
---|---|
2024 | 1 |
2023 | 8 |
2022 | 6 |
2021 | 2 |
2020 | 8 |
2019 | 1 |
2018 | 2 |
2017 | 0 |
2016 | 2 |
2015 | 1 |
2014 | 0 |
2013 | 2 |
2012 | 1 |
2011 | 1 |
2010 | 0 |
2009 | 0 |
2008 | 0 |
Citas por año de publicación
Anualidad | Publicaciones | Citas |
---|---|---|
2020 | 2 | 1 |
2019 | 0 | 7 |
2016 | 0 | 2 |
2015 | 1 | 5 |
2014 | 1 | 2 |
2013 | 2 | 2 |
2011 | 1 | 5 |
2008 | 2 | 11 |
2009 | 2 | 0 |
2010 | 0 | 0 |
2012 | 0 | 0 |
2017 | 2 | 0 |
2018 | 3 | 0 |
2021 | 1 | 0 |
2022 | 1 | 0 |
2023 | 0 | 0 |
2024 | 0 | 0 |
Citas por tipo de publicación
Publicaciones en Dialnet | Citas | |
---|---|---|
17 | Artículo de revista | 33 |
1 | Capítulo de libro | 2 |
0 | Libro | 0 |
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Publicaciones más citadas
Anualidad | Publicación | Tipo | Citas |
---|---|---|---|
2008 |
The effect of interlocutor proficiency on the collaborative dialogue between Korean as a second language learners
|
Artículo ARTICULO | 11 |
2019 |
Impact of task modality on collaborative dialogue among plurilingual learners
|
Artículo ARTICULO | 6 |
2011 |
Using pretask modelling to encourage collaborative learning opportunities
|
Artículo ARTICULO | 5 |
2015 |
You have full text access to this content language mediation in an L3 classroom
|
Artículo | 3 |
2013 |
Effects of Pretask Modeling on Attention to Form and Question Development
|
Artículo | 2 |
2016 |
Collaborative Dialogue in Learning Pragmatics
|
Artículo ARTICULO | 2 |
2015 |
The role of tasks as vehicles for language learning in classroom interaction
|
Capítulo | 2 |
2014 |
Dynamics of complexity and accuracy
|
Artículo | 2 |
2019 |
Learner perception of multimodal synchronous computer-mediated communication in foreign language classrooms
|
Artículo ARTICULO | 1 |
2020 |
The role of task repetition in a Korean as a foreign language classroom
|
Artículo | 1 |
* Último cálculo de métricas Dialnet: 13-Jun-2024