The effect of interlocutor proficiency on the collaborative dialogue between Korean as a second language learners (2008) ARTICULO Kim, Youjin Mcdonough, Kim Language teaching research Vol. 12 Núm. 2 Pág. 211-234
- Número de citas: 11 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 6 FILOLOGIAS 9 LINGUISTICA 8 EDUCACION 3 SOCIOLOGIA 1 FILOLOGIA HISPANICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Collaborative writing, written corrective feedback and motivation among child EFL learners Núm. 41 Pág. 3 ARTICULO | 2024 | Porta Linguarum |
Milla Melero, Ruth
García Mayo, María del Pilar
|
Young EFL learners collaboratively writing a dialogue during a regular classroom lesson Vol. 23 Núm. 1 Pág. 49-79 ARTICULO | 2023 | IJES |
Kos, Tomáš
|
Collaborative writing and patterns of interaction in young learners Núm. 20 Pág. 49-76 ARTICULO | 2023 | VIAL, Vigo international journal of applied linguistics |
Basterrechea Lozano, María
Gallardo del Puerto, Francisco
|
Exploring turn-taking and repair strategies among Vietnamese non-English major students Vol. 16 Núm. 1 Pág. 145-187 ARTICULO | 2023 | Language Value |
Ngoc Truong, Thi Nhu
|
Grupos interactivos Vol. 12 Núm. 3 Pág. 273-292 ARTICULO | 2023 | RISE |
Ugalde Lujambio, Leire
García Carrión, Rocío
Intxausti Intxausti, Nahia
Zubiri Esnaola, Harkaitz
|
Engaging lower proficiency learners of Spanish in collaborative writing tasks Vol. 36 Núm. 2 Pág. 643-671 | 2023 | Revista española de lingüística aplicada |
Payant, Caroline
Reagan, Derek
|
Task-modality effects on young learners’ language-related episodes in collaborative dialogue Vol. 35 Núm. 2 Pág. 480-512 ARTICULO | 2022 | Revista española de lingüística aplicada |
Gallardo del Puerto, Francisco
Martínez Adrián, María
|
What factors shape the collaborative pattern of group interaction during peer feedback in the L2 writing classroom? Vol. 28 Núm. 2 Pág. 618-640 ARTICULO | 2015 | Revista española de lingüística aplicada |
Yu, Shulin
|
Enhanced input, individual output, and collaborative output Núm. 82 Pág. 213-235 ARTICULO | 2013 | Revista signos |
Jabbarpoor, Shadab
Tajeddin, Zia
|
The effect of input enhancement, individual output, and collaborative output on fereing language learning Núm. 26 Pág. 267-288 ARTICULO | 2013 | Revista española de lingüística aplicada |
Jabbarpoor, Shadab
Tajeddin, Zia
|
The Effects of Manipulating Task Complexity on the Occurrence of Languagerelated Episodes during Learner-learner Interaction Núm. 17 Pág. 173-188 ARTICULO | 2012 | Porta Linguarum |
Heidari-Shahreza, Mohammad Ali
Dabaghi, Azizollah
Kassaian, Zohreh
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024