Número de publicaciones: 26 (53.8% citado)
Número de citas: 36 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
FILOLOGÍAS 22
Índice h: 3
Índice h5: 0
Promedio de citas últimos 10 años: 1.3
Promedio de citas últimos 5 años: 0.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 2
2023 3
2022 6
2021 3
2020 7
2019 4
2018 3
2017 4
2016 1
2015 2
2014 0
2013 1
2012 0
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0
2006 0
2005 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2018 1 2
2016 1 3
2015 3 15
2014 2 1
2013 1 3
2008 0 4
2007 1 4
2006 0 2
2005 1 2
2009 2 0
2010 2 0
2011 4 0
2012 1 0
2017 3 0
2019 1 0
2020 1 0
2021 0 0
2022 1 0
2023 1 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
25 Artículo de revista 36
1 Capítulo de libro 0
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 3

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2015 Instructed pragmatics at a glance: Where instructional studies were, are, and should be going
Artículo 14
2013 What Linguistic Features Are Indicative of Writing Quality? A Case of Argumentative Essays in a College Composition Program
Artículo 3
2008 Pragmatic Comprehension in Japanese as a Foreign Language
Artículo 3
2006 Analysis of appropiateness in a speech act of request in L2 English
Artículo 2
2016 Collaborative Dialogue in Learning Pragmatics
Artículo ARTICULO 2
2005 Comprehending Implied Meaning in English as a Foreign Language
Artículo 2
2018 Language learning in a study-abroad context
Artículo 2
2007 Task difficulty in oral speech act production
Artículo 2
2008 The effect of working memory, semantic access, and listening abilities on the comprehension of conversational implicatures in L2 English
Artículo ARTICULO 1
2007 Chunk learning and the development of spoken discourse in a Japanese as a foreign language classroom
Artículo ARTICULO 1
2007 Development of Speed and Accuracy in Pragmatic Comprehension in English as a Second Language.
Artículo 1
2014 Development of Interactional Competence in Japanese as a Second Language
Artículo 1
2016 Effects of Intercultural Competence and Social Contact on Speech Act Production in a Chinese Study Abroad Context.
Artículo 1
2015 Promoting Task-Based Pragmatics Instruction in EFL Classroom Contexts
Artículo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 24-Jul-2024