Effects of Pretask Modeling on Attention to Form and Question Development (2013) Kim, Youjin TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 47 Núm. 1 Pág. 8-35
- Número de citas: 2 (50.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIAS 2 LINGUISTICA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Comparing the effects of direct and indirect synchronous written corrective feedback Vol. 53 Núm. 1 Pág. 176-199 | 2020 | Foreign language annals |
Kim, Youjin
Choi, Bumyong
Kang, Sanghee
Kim, Binna
Yun, Hyunae
|
Questioning the effectiveness of procedural repetition Núm. 31 Pág. 7-20 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Lázaro Ibarrola, Amparo
Villarreal Olaizola, Izaskun
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Aug-2024