Número de publicaciones: 16 (68.8% citado)
Número de citas: 32 (0.0% autocitas)
keyboard_arrow_down Ver todos los ámbitos
Ámbito Citas
EDUCACIÓN 20
Índice h: 3
Índice h5: 0
Promedio de citas últimos 10 años: 0.7
Promedio de citas últimos 5 años: 0.0

Citas por año de emisión

Anualidad Citas
2024 1
2023 4
2022 1
2021 10
2020 2
2019 3
2018 4
2017 0
2016 7
2015 0
2014 0
2013 0
2012 0
2011 0
2010 0
2009 0
2008 0
2007 0

Citas por año de publicación

Anualidad Publicaciones Citas
2016 1 3
2014 0 2
2013 2 1
2012 1 8
2011 1 1
2009 3 6
2007 1 11
2008 1 0
2010 0 0
2015 3 0
2017 1 0
2018 0 0
2019 1 0
2020 0 0
2021 1 0
2022 0 0
2023 0 0
2024 0 0

Citas por tipo de publicación

Publicaciones en Dialnet Citas
15 Artículo de revista 31
1 Capítulo de libro 1
0 Libro 0

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Publicaciones más citadas

Anualidad Publicación Tipo Citas
2007 Does comparing solution methods facilitate conceptual and procedural knowledge?
Artículo 11
2009 Compared with what? The effects of different comparisons on conceptual knowledge and procedural flexibility for equation solving
Artículo 4
2012 Measure for Measure
Artículo ARTICULO 4
2014 An alternative time for telling
Artículo 2
2012 The effects of feedback during exploratory mathematics problem solving: Prior knowledge matters
Artículo 2
2012 Developing procedural flexibility: Are novices prepared to learn from comparing procedures?
Artículo 2
2016 Improving conceptual and procedural knowledge
Artículo 2
2009 The importance of prior knowledge when comparing examples: influences on conceptual and procedural knowledge of equation solving
Artículo 2
2011 Assessing knowledge of mathematical equivalence: A construct-modeling approach
Artículo 1
2013 Is self-explanation worth the time?
Artículo 1
2016 Toward and educational psychology of mathematics education
Capítulo 1

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Nov-2024