Assessing knowledge of mathematical equivalence: A construct-modeling approach (2011) Rittle-Johnson, Bethany Matthews, Percival G. Taylor, Roger S. McEldoon, Katherine L. Journal of educational psychology Vol. 103 Núm. 1 Pág. 85-104
- Número de citas: 1 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Early childhood teachers’ specialised knowledge to promote algebraic thinking as from a task of additive decomposition Vol. 45 Núm. 1 Pág. 37-80 ARTICULO | 2022 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Muñoz Catalán, María Cinta
Ramírez García, Mónica
Joglar Prieto, Nuria
Carrillo Yañez, José
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Nov-2024