An alternative time for telling (2014) Fyfe, Emily R. DeCaro, Marci S. Rittle-Johnson, Bethany British journal of educational psychology Núm. 3 Pág. 502-519
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The benefit of combining teacher-direction with contrasted presentation of algebra principles Vol. 36 Núm. 1 Pág. 187-218 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Ziegler, Esther
Edelsbrunner, Peter A.
Stern, Elsbeth
|
Exploring factors influencing the effectiveness of explicit instruction first and problem-solving first approaches Vol. 35 Núm. 3 Pág. 607-624 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Chen, Ouhao
Kalyuga, Slava
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024