Improving conceptual and procedural knowledge (2016) Rittle-Johnson, Bethany Fyfe, Emily R. Loehr, Abbey M. British journal of educational psychology Vol. 86 Núm. 4 Pág. 576-591
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Optimization: an attempt to establish empirical evidence for theoretical and practical purposes Vol. 36 Núm. 2 Pág. 453-475 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Phan, Huy P.
Ngu, Bing Hiong
|
Exploring factors influencing the effectiveness of explicit instruction first and problem-solving first approaches Vol. 35 Núm. 3 Pág. 607-624 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Chen, Ouhao
Kalyuga, Slava
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024