CLIL implementation (2013) Ruiz de Zarobe, Yolanda International journal of bilingual education and bilingualism Vol. 16 Núm. 3 Pág. 231-243

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La opinión de las familias sobre el programa bilingüe de la Comunidad de Madrid
La opinión de las familias sobre el programa bilingüe de la Comunidad de Madrid Núm. 32 Pág. 60-78 ARTICULO
2023 El Guiniguada
Ruiz Cordero, María Begoña
¿Cómo percibe el profesorado la implementación del AICLE en los centros escolares de España? Una revisión sistemática
¿Cómo percibe el profesorado la implementación del AICLE en los centros escolares de España? Una revisión sistemática Núm. 23 Pág. 151-187
2023 Elia
Szczesniak, Anna Grazynna
Nivel de satisfacción del alumnado sobre los programas de enseñanza bilingüe en Castilla-La Mancha
Nivel de satisfacción del alumnado sobre los programas de enseñanza bilingüe en Castilla-La Mancha Núm. 33 Pág. 129-160 ARTICULO
2021 Tejuelo
Ruiz Cordero, María Begoña
Tractament integrat de llengua i contingut
Tractament integrat de llengua i contingut Núm. 68 Pág. 219-242 ARTICULO
2020 Caplletra
Martí Arnándiz, Otilia
Evaluación de programas aicle dentro del plan de fomento del plurilingüismo
Evaluación de programas aicle dentro del plan de fomento del plurilingüismo
2020 Universidad de Málaga
Yélamos Guerra, Salomé
Influencing Factors on In-Service Teachers’ Competence in Planning CLIL
Influencing Factors on In-Service Teachers’ Competence in Planning CLIL Vol. 12 Núm. 2 Pág. 207-241
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Custodio Espinar, Magdalena
Doing CLIL in the Science Classroom
Doing CLIL in the Science Classroom Núm. 27 Pág. 37-63 ARTICULO
2019 Foro de Educación
Fernández Barrera, Alicia
Language Socialization and CLIL Teachers’ Agency in Castilla-La Mancha Bilingual Programs
Language Socialization and CLIL Teachers’ Agency in Castilla-La Mancha Bilingual Programs Núm. 27 Pág. 65-89 ARTICULO
2019 Foro de Educación
Relaño Pastor, Ana María
Qualitative meta-analysis on the training needs reported by in-service CLIL teachers
Qualitative meta-analysis on the training needs reported by in-service CLIL teachers Vol. 32 Núm. 1 Pág. 277-303 ARTICULO
2019 Revista española de lingüística aplicada
Pons Seguí, Laura
Towards a Cognitive-Linguistic Turn in CLIL
Towards a Cognitive-Linguistic Turn in CLIL Vol. 11 Núm. 1 Pág. 87-108
2018 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Reitbauer, Margit Fürstenberg, Ulla Kletzenbauer, Petra Marks, Caroline
Competing Bilingual Schools in La Mancha City
Competing Bilingual Schools in La Mancha City Núm. 25 Pág. 283-309 ARTICULO
2018 Foro de Educación
Relaño Pastor, Ana María Fernández Barrera, Alicia
Learning Outcomes in CLIL Programmes
Learning Outcomes in CLIL Programmes Núm. 29 Pág. 9-28 ARTICULO
2018 Porta Linguarum
Pavón Vázquez, Víctor
The influence of CLIL on receptive vocabulary
The influence of CLIL on receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 107-134 ARTICULO
2017 Journal of English Studies
Iglesias Diéguez, Kevin Martínez Adrián, María
Analysing teachers' roles regarding cross-curricular coordination in Content and Language Integrated Learning (CLIL)
Analysing teachers' roles regarding cross-curricular coordination in Content and Language Integrated Learning (CLIL) Núm. 15 Pág. 235-260 ARTICULO
2017 Journal of English Studies
Pavón Vázquez, Víctor Méndez García, María del Carmen
Sharing views of CLIL lesson planning in language teacher education
Sharing views of CLIL lesson planning in language teacher education Vol. 8 Núm. 2 Pág. 104-130
2015 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Banegas, Darío Luis
Strengthening integrated learning
Strengthening integrated learning Vol. 8 Núm. 2 Pág. 84-103
2015 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Coyle, Do
The commodification of English in "Madrid, comunidad bilingüe"
The commodification of English in "Madrid, comunidad bilingüe" Vol. 14 Núm. 2 Pág. 131-152
2015 Language policy
Relaño Pastor, Ana María
Democratizing didactic transposition
Democratizing didactic transposition Vol. 7 Núm. 2 Pág. 1-26
2014 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Banegas, Darío Luis

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Jun-2024