PLS path modeling (2005) ARTICULO Tenenhaus, Michel Vinzi, Vincenzo Esposito Chatelin, Yves-Marie Lauro, Carlo Computational statistics & data analysis. The official journal of the International Association for Statistical Computing Núm. 1 Pág. 159-205

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 4

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Valores declarados y valores reales
Valores declarados y valores reales Vol. 34 Núm. 91 Pág. 7 ARTICULO
2024 Innovar
Bonisoli, Lorenzo Córdoba Carpio, Katherine Paulette Alay Arias, Ximena Estefanía Burgos Burgos, John
Direct and moderating effects of COVID-19 on cultural tourist satisfaction
Direct and moderating effects of COVID-19 on cultural tourist satisfaction Vol. 30 Núm. 1 Pág. 34-43
2024 European Research on Management and Business Economics
Sánchez Sánchez, María Dolores de Pablos Heredero, Carmen Montes Botella, José Luis
The role of online marketing in improving the performance of SMES in Iraq
The role of online marketing in improving the performance of SMES in Iraq Vol. 19 Núm. 2 Pág. 123-131 ARTICULO
2024 Revista iberoamericana de psicología del ejercicio y el deporte
Al-Amrani, Dhafer Obaid Faraj Husseini, Abolhasan movaghar, Mortada yahyazadeh, Mahmoud
Internationalization moderating the relationship between investment and innovation in small businesses in Latin America
Internationalization moderating the relationship between investment and innovation in small businesses in Latin America Vol. 13 Núm. 2 Pág. 1 ARTICULO
2024 Revista de Empreendedorismo e Gestão de Pequenas Empresas
Santos, Anderson Freitas dos Rezende da Costa, Priscila Arantes, Camila Naves Pires, Adriana de Castro Cirani, Claudia Brito Silva
The interactive effects of extrinsic and intrinsic motivations on service recovery performance in the hospitality industry
The interactive effects of extrinsic and intrinsic motivations on service recovery performance in the hospitality industry Vol. 19 Núm. 3 Pág. 7-22 ARTICULO
2023 Tourism & Management Studies
Zhu, Yanni Wang, Yixuan Song, Baoyi Feng, Qiaoyan Lin, Huiying Tang, Juan
The effect of residents’ place attachment on their attitude towards development of religious tourism
The effect of residents’ place attachment on their attitude towards development of religious tourism Vol. 13 Núm. 1 Pág. 1-47 ARTICULO
2023 Enlightening Tourism
Rivas Rivas, Limber L. Rodríguez Zapatero, Maribel Pérez Naranjo, Leonor M. Frías Jamilena, Dolores María
Fracaso del desarrollo de las aldeas turísticas de Stub
Fracaso del desarrollo de las aldeas turísticas de Stub Vol. 6 Núm. 1 Pág. 1-11 ARTICULO
2023 Revista de Análisis Económico y Financiero
Rusmawati, Florentina
Relacionando innovación y conciencia ambiental
Relacionando innovación y conciencia ambiental Vol. 64 Núm. 1 Pág. 58-72
2023 Revista geográfica venezolana
Bonisoli, Lorenzo Román Córdova, Yuly Madelaine
The moderating effect of economic viability between sustainable tourism dimensions and tourist satisfaction in Ethiopia using partial least squares
The moderating effect of economic viability between sustainable tourism dimensions and tourist satisfaction in Ethiopia using partial least squares Núm. 51 Pág. 325-347 ARTICULO
2023 Cuadernos de turismo
Girma Dibiku, Mulugeta
Ethical Leadership and Employee Creative Behaviour
Ethical Leadership and Employee Creative Behaviour Vol. 8 Núm. 6 Pág. 3
2023 International Journal of Professional Business Review
Masianoga, Eleck Shabani Govender, Krishna Kistan
A percepção de uma das firmas de auditoria (big four) em relação à aderência da formação dos seus novos profissionais no Brasil
A percepção de uma das firmas de auditoria (big four) em relação à aderência da formação dos seus novos profissionais no Brasil Vol. 15 Núm. 5 Pág. 3976-4004 ARTICULO
2023 Cuadernos de Educación y Desarrollo
Medeiros Alcoforado, Joaquim Luis Santiago, Sandro Breval Oliveira Júnior, Manoel Carlos de
Capacidade de absorção potencial e realizada
Capacidade de absorção potencial e realizada Vol. 63 Núm. 6 Pág. 2
2023 RAE-Revista de Administração de Empresas
Gonzalez, Rodrigo Valio Dominguez
Gestión de proyecto agropecuario en Boyacá, Colombia
Gestión de proyecto agropecuario en Boyacá, Colombia Vol. 28 Núm. 9 Pág. 642-663
2023 Revista Venezolana de Gerencia
Puentes Montañez, Gloria Acened Serrano, Ana Milena Cuevas Caballero, Zujey Berenice
The Factors Attributed to Students’ Low Performance in Secondary Leaving Examination: The Case of Secondary Schools in Benadir Region of Somalia
The Factors Attributed to Students’ Low Performance in Secondary Leaving Examination: The Case of Secondary Schools in Benadir Region of Somalia Vol. 14 Núm. 2 Pág. 326-337 ARTICULO
2023 JETT
Osman, Mohamed Ali Omar, Abukar Mukhtar
Nutritional information as a source of consumer power and psychological empowerment
Nutritional information as a source of consumer power and psychological empowerment Vol. 22 Núm. 3 Pág. 47-65 ARTICULO
2023 New medit
Belharar, Ouafae Chakor, Abdellatif
Celebrity Expertise and Congruence on Consumer Purchase Intentions
Celebrity Expertise and Congruence on Consumer Purchase Intentions Vol. 8 Núm. 12 Pág. 3
2023 International Journal of Professional Business Review
Onu, Christopher Aja Nwaulune, Jude Chekwume Agu, Emmanuel Bamidele, Ayodeji Adetunji, Olawale Lola Nwankwere, Idowu Aderonke Ayeni, David Ismail, Rufai
Aproximación al entorno laboral a través de la implantación de la metodología ágil para la gestión de equipos eficaces en un contexto universitario
Aproximación al entorno laboral a través de la implantación de la metodología ágil para la gestión de equipos eficaces en un contexto universitario Vol. 54 Núm. 2 Pág. 1
2023 Esic market
Castaño Urueña, Raúl Yela Aránega, Alba Val Núñez, María Teresa del
Environmentally specific servant leadership and brand citizenship behavior
Environmentally specific servant leadership and brand citizenship behavior Vol. 13 Núm. 6 Pág. 1097-1116 ARTICULO
2023 EJIHPE
Elshaer, Ibrahim A. Azazz, Alaa M. S. Kooli, Chokri Alshebami, Ali Saleh Zeina, Mohammad M. A. Fayyad, Sameh
Complementary Methods to Mitigate the Misinterpretation of Results Due to Collinearity in International Business Research
Complementary Methods to Mitigate the Misinterpretation of Results Due to Collinearity in International Business Research Vol. 17 Núm. 1 Pág. 6 ARTICULO
2022 Revista Eletrônica de Negócios Internacionais
Souza Bido, Diogenes de Barroso, Antonio Carlos de Oliveira Cohen, Eric David
Análisis de los factores ambientales en la decisión de compra de los productos orgánicos en el consumidor ecuatoriano
Análisis de los factores ambientales en la decisión de compra de los productos orgánicos en el consumidor ecuatoriano Vol. 7 Núm. 2 Pág. 247-259
2022 593 Digital Publisher CEIT
Guanaquiza Leiva, Michelle Espinoza Saraguro, Dayana Bonisoli, Lorenzo
Consumo orgánico y sostenible
Consumo orgánico y sostenible Vol. 7 Núm. 4 Pág. 22-40
2022 593 Digital Publisher CEIT
Macas Quito, María Erreyes Barrezueta, Karen Bonisoli, Lorenzo
Assessing the Impact of the COVID-19 Pandemic on Tourism Workers’ Health and Well-being in Jordan
Assessing the Impact of the COVID-19 Pandemic on Tourism Workers’ Health and Well-being in Jordan Vol. 18 Núm. 2 Pág. 19-38 ARTICULO
2022 Tourism & Management Studies
Al Ababneh, Mukhles Al Shakhsheer, Firas J. Habiballah, Ma'moun A. Al Badarneh, Mohammad B.
Online Education amid COVID-19 Crisis
Online Education amid COVID-19 Crisis Núm. 18 Pág. 240-259 ARTICULO
2022 IJERI
Kalsoom, Sumra B. Mumtaz, Muhammad Mohamed, Nasra Dahir Haseeb, Abdul Ansari, Sarfaraz Hussain
Impact of Open Innovation in Peruvian food firms
Impact of Open Innovation in Peruvian food firms Vol. 38 Núm. 72 Pág. 3
2022 Cuadernos de administración
Carpio Gallegos, Javier Fernando del Mikhieieva, Olha
Customer Value Co-creation Behavior in Times of COVID-19
Customer Value Co-creation Behavior in Times of COVID-19 Vol. 32 Núm. 86 Pág. 105-117 ARTICULO
2022 Innovar
Figueroa Velázquez, Juan Gabriel Zamora Ramos, Moisés Rubén Arely Zúñiga Espinosa, Norma Hernández Aranda, Irma
Comportamiento innovador en hoteles de una ciudad colombiana
Comportamiento innovador en hoteles de una ciudad colombiana Vol. 16 Núm. 32 Pág. 808-821
2022 CLIO América
Regalado Calanche, Dubys Calderón Hernández, Gregorio
Innovative outcome through exploration and exploitation – Enablers, barriers and industrial property
Innovative outcome through exploration and exploitation – Enablers, barriers and industrial property Vol. 31 Núm. 1 Pág. 40-56
2022 European journal of management and business economics
Vargas, Nancy Lloria Aramburo, María Begoña Salazar Afanador, Addisson Vergara Gómez, Luis
Identificação e análise de variáveis de desempenho e sucesso que mais influenciam no gerenciamento de projetos nas fundações de apoio
Identificação e análise de variáveis de desempenho e sucesso que mais influenciam no gerenciamento de projetos nas fundações de apoio Vol. 13 Núm. 3 Pág. 38-68
2022 Gestão e Projetos
Souza Pereira, Geordy Novaski, Olivio Silva, Dirceu Da Rabêlo Neto, Alexandre
Práticas Docentes para a Criatividade na Educação Superior a Distância
Práticas Docentes para a Criatividade na Educação Superior a Distância Vol. 12 Núm. 2 Pág. 50-76
2022 Revista de Administração IMED
Cintra, Renato Fabiano Ribeiro, Ivano Torrente, Mauro Ruas, Roberto Lima
Teoría de señales para el diseño eficiente de dominios web
Teoría de señales para el diseño eficiente de dominios web
2022 Universidad de La Rioja
Di Pierri, Carla
Assessing student perceptions of the clinical teachers’ performance during early clinical exposure
Assessing student perceptions of the clinical teachers’ performance during early clinical exposure Vol. 150 Núm. 4 Pág. 439-449
2022 Revista Médica de Chile
Ortiz-López, Nicolás Olea-Gangas, Carolina Ponce-Arancibia, Sofía Arancibia Carvajal, Sara Rodríguez-Cabello, Jonathan Cortés Chau, Felipe Solís, Iván
Sustainable development in tourism destinations through smart cities
Sustainable development in tourism destinations through smart cities Núm. 2 Pág. 661-690 ARTICULO
2022 Enlightening Tourism
Lata, Suman Jasrotia, Aruditya Sharma, Swati
El segmento senior de pasajeros de cruceros
El segmento senior de pasajeros de cruceros
2022 Universidad de Málaga
López Marfil, Lidia
Factors that influence the intention of using an app in higher education
Factors that influence the intention of using an app in higher education Núm. 20 Pág. 4
2021 Revista Catarinense da Ciência Contábil
Martins, Alex Sandro Rodrigues Costa Quintana, Alexandre Gularte Quintana, Cristiane
Relationship between market and institutional networks and technological innovation
Relationship between market and institutional networks and technological innovation Núm. 38 Pág. 63-92 ARTICULO
2021 AD-minister
Carpio Gallegos, Javier Fernando del Miralles, Francesc Loli Pineda, Alejandro Erasmo
When love matters. Experience and brand love as antecedents of loyalty and willingness to pay a premium price in streaming services
When love matters. Experience and brand love as antecedents of loyalty and willingness to pay a premium price in streaming services Vol. 25 Núm. 3 Pág. 374-391 ARTICULO
2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Santos, Mauricio Schlesinger Díaz, María Walesska
Foco no cliente em times de desenvolvimento de software:
Foco no cliente em times de desenvolvimento de software: Vol. 12 Núm. 3 Pág. 36-59
2021 Gestão e Projetos
Calegari Ribeiro, Fabio Larieira, Claudio Luis Carvalho Yoshikuni, Adilson Carlos Costa, Ivanir
Consumer satisfaction–based social commerce service quality management
Consumer satisfaction–based social commerce service quality management Vol. 24 Núm. 1 Pág. 34-52 ARTICULO
2021 Business Research Quarterly
Nina, Shin Sangwook, Park Hyunjung, Kim
What are the determinants of consumers' online reviews adoption for hotel bookings
What are the determinants of consumers' online reviews adoption for hotel bookings Núm. 1 Pág. 171-193 ARTICULO
2021 Enlightening Tourism
Lata, Suman Rana, Krishma
Measuring retailers’ perceptions of new metro stations inauguration
Measuring retailers’ perceptions of new metro stations inauguration Núm. 104 Pág. 21 ARTICULO
2021 Land use policy
Pagliara, Francesca Russo, Lucia Aria, Massimo
The impact of brand love on brand loyalty
The impact of brand love on brand loyalty Vol. 25 Núm. 1 Pág. 156-180 ARTICULO
2021 Spanish journal of marketing-ESIC
Le, Minh T.H.
Assessment of a Hierarchical Model Using Partial Least Squares (PLS)
Assessment of a Hierarchical Model Using Partial Least Squares (PLS) Vol. 39 Núm. 10 Pág. 17 ARTICULO
2021 Estudios de economía aplicada
Ramayah, T. May Chiun, Lo Samad, Sarminah Ahmad, Noor Hazlina Halim, Hasliza Abdul
Analyzing the Medium-Low and Low- Technology Firms’ Innovative Behavior in an Emerging Economy
Analyzing the Medium-Low and Low- Technology Firms’ Innovative Behavior in an Emerging Economy Vol. 8 Núm. 1 Pág. 36-54
2021 Revista Perspectiva Empresarial
Del Carpio Gallegos, Javier Fernando Miralles, Francesc Soria Gómez, Eduardo Javier
Modelización de la rentabilidad bancaria mediante el uso de ecuaciones estructurales
Modelización de la rentabilidad bancaria mediante el uso de ecuaciones estructurales
2021 Universidad de Málaga
Gémar Castillo, Pablo
Variables incidentales en la motivación de compra por hedonismo y la compra compulsiva por internet
Variables incidentales en la motivación de compra por hedonismo y la compra compulsiva por internet Vol. 17 Núm. 2 Pág. 4
2020 Libre Empresa
Zapata Sánchez, José Luis Esparza Aguilar, José Luis Pérez Hervert, María de Jesús
Género y grupo étnico
Género y grupo étnico Vol. 26 Núm. 2 Pág. 69-94 ARTICULO
2020 Revista de ciencias sociales
Laverde, Henry Gómez Ríos, John Jairo Sellamen Garzón, Alexander
Using partial least squares in archival accounting research
Using partial least squares in archival accounting research Vol. 49 Núm. 2 Pág. 143-170 ARTICULO
2020 Revista española de financiación y contabilidad
Licerán Gutiérrez, Ana Cano Rodríguez, Manuel
Análisis ACP, CHAID y PLS-SEM de la satisfacción de visitantes de espacios naturales protegidos
Análisis ACP, CHAID y PLS-SEM de la satisfacción de visitantes de espacios naturales protegidos Núm. 45 Pág. 167-195 ARTICULO
2020 Cuadernos de turismo
Florensa Guiu, Rosa Colom Gorgues, Antonio Maza Rubio, María Teresa
Does sociability quality of web-based collaborative learning information system influence students’ satisfaction and system usage?
Does sociability quality of web-based collaborative learning information system influence students’ satisfaction and system usage? Núm. 17 Pág. 12 ARTICULO
2020 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Salam, Maimoona Farooq, Muhammad Shoaib
O Comportamento de Estudantes na Aceitação e Uso de um Agregador de Podcasts na Disseminação do Conhecimento
O Comportamento de Estudantes na Aceitação e Uso de um Agregador de Podcasts na Disseminação do Conhecimento Vol. 19 Núm. 2 Pág. 173-189 ARTICULO
2020 RELATEC
Martins, Alex Sandro Rodrigues Costa Quintana, Alexandre Gomes, Débora Gomes de
Calidad de servicio y valor percibido como antecedentes de la satisfacción de los clientes de las empresas de telecomunicaciones en Colombia
Calidad de servicio y valor percibido como antecedentes de la satisfacción de los clientes de las empresas de telecomunicaciones en Colombia Vol. 65 Núm. 3 Pág. 36 ARTICULO
2020 Contaduría y administración
Henao Colorado, Laura Cristina
Trust and loyalty in online brand communities
Trust and loyalty in online brand communities Vol. 24 Núm. 2 Pág. 177-191 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Anaya Sánchez, Rafael Aguilar Illescas, Rocío Molinillo Jiménez, Sebastián Martínez López, Francisco José
The effect of cognitive absorption on marketing learning performance
The effect of cognitive absorption on marketing learning performance Vol. 23 Núm. 2 Pág. 249-271 ARTICULO
2019 Spanish journal of marketing-ESIC
Guinalíu Blasco, Miguel Hernández Ortega, Blanca Franco, José L.
Percepção de Justiça Organizacional e Intenção de Turnover em Empresas de Auditoria
Percepção de Justiça Organizacional e Intenção de Turnover em Empresas de Auditoria Vol. 21 Núm. 53 Pág. 93-111 ARTICULO
2019 Revista de Ciências da Administração
Beuren, Ilse Maria Ribeiro, Flávio Lopes da Silva, Oscar
Mensuração do grau de satisfação dos consumidores em função dos indicadores de qualidade mercadológicos
Mensuração do grau de satisfação dos consumidores em função dos indicadores de qualidade mercadológicos Vol. 8 Núm. 4 Pág. 24
2019 Research, Society and Development
Fernandes Franco, Thiago de Sá e Sousa, Riviane Bruna
Ações de sustentabilidade financeira em empresas da microrregião de pará de minas e cidades circunvizinhas
Ações de sustentabilidade financeira em empresas da microrregião de pará de minas e cidades circunvizinhas Vol. 8 Núm. 3 Pág. 1-35 ARTICULO
2019 Revista de Empreendedorismo e Gestão de Pequenas Empresas
Palhares Júnior, Doge Silva, Wendel Alex Castro Santos, Andreia de Oliveira Amaral, Hudson Fernandes
Influência da aplicação de métodos ágeis e da gestão do conhecimento na qualidade de software: uma análise multivariada
Influência da aplicação de métodos ágeis e da gestão do conhecimento na qualidade de software: uma análise multivariada Vol. 10 Núm. 3 Pág. 65-80
2019 Gestão e Projetos
Reis Scatolino, Alan Darwich Camilo, Ronaldo
Analyzing technological innovation in low and medium-low tech peruvian manufacturing companies
Analyzing technological innovation in low and medium-low tech peruvian manufacturing companies Vol. 64 Núm. 4 Pág. 12 ARTICULO
2019 Contaduría y administración
Carpio Gallegos, Javier Fernando del Miralles, Francesc
Perfil de consumidores de alimentos orgânicos:
Perfil de consumidores de alimentos orgânicos: Vol. 25 Núm. 49 Pág. 193-203
2019 Revista agroalimentaria
Elizeu Maciel, Wilson Ravelli Moraes de Oliveira, Danilo de Oliveira Lima-Filho, Dario Quevedo-Silva, Filipe
Factores Determinantes para el Intraemprendimiento Social
Factores Determinantes para el Intraemprendimiento Social Vol. 11 Núm. 2 Pág. 87-98
2018 Formación Universitaria
Cabana, Segundo R Cortés, Felicindo H Aguilera, Mauricio I. Vargas, Felipe A.
The use of framing of affect or reason in communications in a services failure recovery scenario in education
The use of framing of affect or reason in communications in a services failure recovery scenario in education Vol. 9 Núm. 4 Pág. 1127-1146 ARTICULO
2018 Independent Journal of Management & Production
Santino Bizarrias, Flavio Silva, Jussara Goulart da Ferreira, Marlette Cassia Oliveira
Capacidades de marketing, responsabilidad social y desempeño de la empresa
Capacidades de marketing, responsabilidad social y desempeño de la empresa Vol. 15 Núm. 2 Pág. 11-31 ARTICULO
2018 Libre Empresa
Zapata Sánchez, José Luis Cavazos-Arroyo, Judith Pérez Hervert, María de Jesús
The effect of technological posture and corporate social responsibility on financial performance through corporate reputation
The effect of technological posture and corporate social responsibility on financial performance through corporate reputation Vol. 6 Núm. 2 Pág. 164-179 ARTICULO
2018 International Journal of Innovation
González Ramos, María Isabel Donate Manzanares, Mario Javier Guadamillas Gómez, Fátima
Regional development and capital structure of SMEs
Regional development and capital structure of SMEs Vol. 18 Núm. 1 Pág. 37-60 ARTICULO
2018 Management Letters / Cuadernos de Gestión
Di Pietro, Filippo Palacín Sánchez, María José Roldán, José L.
El impacto del apego al equipo en el consumo recreativo de los espectadores transfronterizos de fútbol
El impacto del apego al equipo en el consumo recreativo de los espectadores transfronterizos de fútbol Núm. 33 Pág. 85-90 ARTICULO
2018 Retos
Toudert, Djamel Bringas Rábago, Nora
Destination website quality, users’ attitudes and the willingness to participate in online co-creation experiences
Destination website quality, users’ attitudes and the willingness to participate in online co-creation experiences Vol. 27 Núm. 1 Pág. 26-41 ARTICULO
2018 European journal of management and business economics
Jiménez Barreto, Jano Campo Martínez, Sara
Adquisición y la transferencia de conocimiento tácito de mercadotecnia en pequeños y medianos hoteles
Adquisición y la transferencia de conocimiento tácito de mercadotecnia en pequeños y medianos hoteles Vol. 63 Núm. 2 Pág. 8 ARTICULO
2018 Contaduría y administración
Zapata Sánchez, José Luis Cavazos-Arroyo, Judith Mayett Moreno, Yésica
The adoption of big data services by manufacturing firms
The adoption of big data services by manufacturing firms Vol. 14 Núm. 1 Pág. 39-68
2017 JISTEM - Journal of Information Systems and Technology Management
Verma, Surabhi
Impacts of the CSR strategies of technology companies on performance and competitiveness
Impacts of the CSR strategies of technology companies on performance and competitiveness Vol. 13 Núm. 4 Pág. 73-81
2017 Tourism & Management Studies
Bernal Conesa, Juan Andrés Briones Peñalver, Antonio Juan Nieves Nieto, Carmen de
Evaluación del apoyo de la comunidad anfitriona a la organización de eventos culturales y deportivos con afluencia turística en ciudades pequeñas
Evaluación del apoyo de la comunidad anfitriona a la organización de eventos culturales y deportivos con afluencia turística en ciudades pequeñas Núm. 23 Pág. 1-13 ARTICULO
2017 Journal of Tourism Analysis = Revista de Análisis Turístico
González Damián, Alfonso López Peña, Rodrigo Javier
The influence of gender on the entrepreneurial intentions of journalism students
The influence of gender on the entrepreneurial intentions of journalism students Vol. 13 Núm. 2 Pág. 430-478 ARTICULO
2017 Intangible Capital
Caro-González, Francisco Javier Romero Benabent, Helios Sánchez Torné, Isadora
Entrepreneurial potential in less innovative regions
Entrepreneurial potential in less innovative regions Vol. 26 Núm. 2 Pág. 163-179 ARTICULO
2017 European journal of management and business economics
García Rodríguez, Francisco Javier Gil Soto, Esperanza Ruiz de la Rosa, Carmen Inés Gutiérrez Taño, Desiderio
Incidence of variables in the Transfer of Tacit Knowledge of Marketing in the hotel sector of Playa del Carmen city, Mexico
Incidence of variables in the Transfer of Tacit Knowledge of Marketing in the hotel sector of Playa del Carmen city, Mexico Vol. 15 Núm. 3 Pág. 603-617 ARTICULO
2017 Pasos
Zapata Sánchez, José Luis Cavazos-Arroyo, Judith
Relaciones interorganizativas de la industria de defensa
Relaciones interorganizativas de la industria de defensa Vol. 11 Núm. 3 Pág. 20-37 ARTICULO
2017 GCG
Briones Peñalver, Antonio Juan Bernal Conesa, Juan Andrés Nieves Nieto, Carmen de
How does the closure of interorganizational relationship affect entrepreneurial orientation?
How does the closure of interorganizational relationship affect entrepreneurial orientation? Vol. 20 Núm. 3 Pág. 178-191 ARTICULO
2017 Business Research Quarterly
Ruiz Ortega, María José Parra Requena, Gloria García Villaverde, Pedro Manuel Rodrigo Alarcón, Job
Factors which motivate the use of social networks by students
Factors which motivate the use of social networks by students Vol. 29 Núm. 2 Pág. 204-210 ARTICULO
2017 Psicothema
González Sanmamed, Mercedes Muñoz Carril, Pablo César Dans Álvarez de Sotomayor, Isabel
From pioneering orientation to new product performance through competitive tactics in SMEs
From pioneering orientation to new product performance through competitive tactics in SMEs Vol. 20 Núm. 4 Pág. 275-290 ARTICULO
2017 Business Research Quarterly
García Villaverde, Pedro Manuel Parra Requena, Gloria Ruiz Ortega, María José
Teoría del recurso y la apropiación
Teoría del recurso y la apropiación Vol. 26 Núm. 4 Pág. 79-90
2016 Acta Universitaria
Toudert, Djamel
Influência dos estilos de liderança na satisfação no trabalho
Influência dos estilos de liderança na satisfação no trabalho Vol. 6 Núm. 3 Pág. 24-39 ARTICULO
2016 Navus
de Oliveira Batista, Nivea Patricia Miranda Kilimnik, Zélia Teixeira Reis Neto, Mário
Exploring the Relationship between collaboration and farmers' satisfaction at work
Exploring the Relationship between collaboration and farmers' satisfaction at work Vol. 34 Núm. 6 Pág. 7-16
2016 Idesia
Arancibia Carvajal, Sara May, Daniel E. Moya, Gonzalo
CSR and technology companies
CSR and technology companies Vol. 12 Núm. 2 Pág. 154-164
2016 Tourism & Management Studies
Bernal Conesa, Juan Andrés Briones Peñalver, Antonio Juan Nieves Nieto, Carmen de
Relationship of Social Network to Protective Factors in Suicide and Alcohol Use Disorder Intervention for Rural Yup’ik Alaska Native Youth
Relationship of Social Network to Protective Factors in Suicide and Alcohol Use Disorder Intervention for Rural Yup’ik Alaska Native Youth Vol. 25 Núm. 1 Pág. 45-54 ARTICULO
2016 Psychosocial Intervention
Philip, Jacques Ford, Tara Henry, David Rasmus, Stacy Allen, James
CSR and technology companies
CSR and technology companies Vol. 12 Núm. 5 Pág. 1529-1590 ARTICULO
2016 Intangible Capital
Bernal Conesa, Juan Andrés Nieves Nieto, Carmen de Briones Peñalver, Antonio Juan
Motivaciones para implantar una estrategia de RSC en empresas tecnológicas y su influencia en la competitividad
Motivaciones para implantar una estrategia de RSC en empresas tecnológicas y su influencia en la competitividad Vol. 10 Núm. 2 Pág. 33-53 ARTICULO
2016 GCG
Bernal Conesa, Juan Andrés Nieves Nieto, Carmen de Briones Peñalver, Antonio Juan
The integration of CSR management systems and their influence on the performance of technology companies
The integration of CSR management systems and their influence on the performance of technology companies Vol. 25 Núm. 3 Pág. 121-132 ARTICULO
2016 European journal of management and business economics
Bernal Conesa, Juan Andrés Briones Peñalver, Antonio Juan Nieves Nieto, Carmen de
Aplicación de un modelo de ecuaciones estructurales para analizar los sistemas de gestión en la integración de la RSC y su influencia en la estrategia y el performance de las empresas tecnológicas
Aplicación de un modelo de ecuaciones estructurales para analizar los sistemas de gestión en la integración de la RSC y su influencia en la estrategia y el performance de las empresas tecnológicas Núm. 21 Pág. 77-102 ARTICULO
2016 Revista de métodos cuantitativos para la economía y la empresa
Bernal Conesa, Juan Andrés Nieves Nieto, Carmen de Briones Peñalver, Antonio Juan
The effect of culture in forming e-loyalty intentions
The effect of culture in forming e-loyalty intentions Vol. 18 Núm. 4 Pág. 275-292 ARTICULO
2015 Business Research Quarterly
Belanche Gracia, Daniel Casaló Ariño, Luis V. Guinalíu Blasco, Miguel
Las características del boca-oído electrónico y su influencia en la intención de recompra online
Las características del boca-oído electrónico y su influencia en la intención de recompra online Vol. 24 Núm. 2 Pág. 61-75 ARTICULO
2015 Revista europea de dirección y economía de la empresa
Matute Vallejo, Jorge Polo Redondo, Yolanda Utrillas Acerete, Ana
La evaluación calidad-precio en la triangulación entre satisfacción, recomendación y lealtad del visitante internacional terrestre a Baja California, México
La evaluación calidad-precio en la triangulación entre satisfacción, recomendación y lealtad del visitante internacional terrestre a Baja California, México Núm. 36 Pág. 367-387 ARTICULO
2015 Cuadernos de turismo
Toudert, Djamel Bringas Rábago, Nora
Determinantes de la intención de uso de Facebook en el proceso de decisión de compra
Determinantes de la intención de uso de Facebook en el proceso de decisión de compra Vol. 21 Núm. 1 Pág. 26-34 ARTICULO
2015 Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa
Miranda González, Francisco Javier Rubio Lacoba, Sergio Chamorro Mera, Antonio Loureiro, Sandra Maria Correia
Bonding capital, explotación de conocimiento e innovación incremental en los clusters de turismo cultural
Bonding capital, explotación de conocimiento e innovación incremental en los clusters de turismo cultural Vol. 21 Núm. 3 Pág. 120-128 ARTICULO
2015 Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa
Elche Hortelano, María Dionisia Martínez Pérez, Ángela García Villaverde, Pedro Manuel
The moderating role of gender on entrepreneurial intentions: a TPB perspective
The moderating role of gender on entrepreneurial intentions: a TPB perspective Vol. 11 Núm. 1 Pág. 92-117 ARTICULO
2015 Intangible Capital
Ruizalba Robledo, José Luis Vallespín Arán, María Martín Sánchez, Víctor Rodríguez Molina, Miguel Angel
Relación entre el Dinamismo Percibido, la Postura Tecnológica y los Resultados de Innovación
Relación entre el Dinamismo Percibido, la Postura Tecnológica y los Resultados de Innovación Vol. 9 Núm. 2 Pág. 131-144 ARTICULO
2014 Journal of Technology Management & Innovation
González Ramos, María Isabel Donate Manzanares, Mario Javier Guadamillas Gómez, Fátima Alegre Vidal, Joaquín
Propuesta de una escala para la medición de la responsabilidad social corporativa
Propuesta de una escala para la medición de la responsabilidad social corporativa Núm. 18 Pág. 1-18 ARTICULO
2014 Pecunia
González Ramos, María Isabel Donate Manzanares, Mario Javier Guadamillas Gómez, Fátima
El efecto del papel mediador de la reputación corporativa en la relación entre la RSC y los resultados corporativos
El efecto del papel mediador de la reputación corporativa en la relación entre la RSC y los resultados corporativos Núm. 1 Pág. 67-89 ARTICULO
2014 Revista de Estudios Empresariales. Segunda época
González Ramos, María Isabel Donate Manzanares, Mario Javier Guadamillas Gómez, Fátima
Aprovechamiento de las TIC en México
Aprovechamiento de las TIC en México Vol. 6 Núm. 1 Pág. 6-17 ARTICULO
2014 Apertura
Toudert, Djamel
Structural analysis of the strategic orientation to environmental protection in SMEs
Structural analysis of the strategic orientation to environmental protection in SMEs Vol. 17 Núm. 2 Pág. 115-128 ARTICULO
2014 Business Research Quarterly
Gallardo Vázquez, Dolores Sánchez Hernández, María Isabel
Consumo de produtos verdes no varejo
Consumo de produtos verdes no varejo Vol. 20 Núm. 39 Pág. 155-170
2014 Revista agroalimentaria
Braga Junior, Sergio Silva da Silva, Dirceu
Calidad de vida universitaria
Calidad de vida universitaria Núm. 362 Pág. 458-484 ARTICULO
2013 Revista de educación
Blázquez Resino, Juan José Chamizo González, Julián Cano Montero, Elisa Isabel Gutiérrez Broncano, Santiago
Relacionamentos entre controle gerencial, aprendizagem organizacional e decisões
Relacionamentos entre controle gerencial, aprendizagem organizacional e decisões Vol. 10 Núm. 20 Pág. 53-74 ARTICULO
2013 Revista Contemporânea de Contabilidade
Tiomatsu Oyadomari, José Carlos Lima, Mariana Ponciano de Pereira, Daise Lucia da Silva, Bruna de Oliveira Tavares
A Preocupação Ambiental é Transformada em Intenção de Compra para Produtos Verdes no Varejo?
A Preocupação Ambiental é Transformada em Intenção de Compra para Produtos Verdes no Varejo? Vol. 2 Núm. 1 Pág. 1-25 ARTICULO
2013 Revista de Gestão Ambiental e Sustentabilidade
Junior, Sergio Silva Braga da Silva, Dirceu Lopes, Evandro Luiz Gaspar, Marcos Antônio
Las presiones institucionales del entorno medioambiental
Las presiones institucionales del entorno medioambiental Vol. 22 Núm. 1 Pág. 29-38 ARTICULO
2013 Revista europea de dirección y economía de la empresa
Riquel Ligero, Francisco José Vargas Sánchez, Alfonso
El aprendizaje y la innovación como determinantes del desarrollo de una capacidad de gestión medioambiental proactiva
El aprendizaje y la innovación como determinantes del desarrollo de una capacidad de gestión medioambiental proactiva Vol. 16 Núm. 3 Pág. 180-193 ARTICULO
2013 Cuadernos de economía y dirección de la empresa
Fraj Andrés, Elena Matute Vallejo, Jorge Melero Polo, Iguácel
La creación de valor en servicios
La creación de valor en servicios Vol. 16 Núm. 2 Pág. 83-94 ARTICULO
2013 Cuadernos de economía y dirección de la empresa
Sánchez Fernández, Raquel Swinnen, Gilbert Iniesta Bonillo, María Angeles
Antecedentes del uso de los medios sociales por el turista
Antecedentes del uso de los medios sociales por el turista Núm. 31 Pág. 153-173 ARTICULO
2013 Cuadernos de turismo
Gutiérrez Taño, Desiderio Bulchand Gidumal, Jacques Díaz Armas, Ricardo Jesús Parra-López, Eduardo
Felicidad y Rendimiento Académico
Felicidad y Rendimiento Académico Vol. 6 Núm. 3 Pág. 21-30
2013 Formación Universitaria
Ramírez, Patricio E Fuentes, Carolina A
Antecedentes sociales y psicológicos del compromiso comunitario. Un análisis del comportamiento del usuario de una red social de relaciones
Antecedentes sociales y psicológicos del compromiso comunitario. Un análisis del comportamiento del usuario de una red social de relaciones Vol. 15 Núm. 4 Pág. 205-220 ARTICULO
2012 Cuadernos de economía y dirección de la empresa
Sánchez-Franco, Manuel J. Buitrago Esquinas, Eva Maria Hernández Mogollón, José Manuel
DUAQUAL
DUAQUAL Vol. 12 Núm. 1 Pág. 107-122 ARTICULO
2012 Management Letters / Cuadernos de Gestión
Loureiro, Sandra Maria Correia Miranda González, Francisco Javier
The Social legitimacy of golf tourism
The Social legitimacy of golf tourism Núm. 2 Pág. 152-173 ARTICULO
2011 Enlightening Tourism
Riquel Ligero, Francisco José
Capital social y comportamiento pionero
Capital social y comportamiento pionero Núm. 45 Pág. 9-42 ARTICULO
2010 Cuadernos de economía y dirección de la empresa
García Villaverde, Pedro Manuel Parra Requena, Gloria Ruiz Ortega, María José
Análisis del papel mediador de las capacidades de innovación tecnológica en la relación entre forma organizativa flexible y el desempeño organizativo
Análisis del papel mediador de las capacidades de innovación tecnológica en la relación entre forma organizativa flexible y el desempeño organizativo Núm. 45 Pág. 115-144 ARTICULO
2010 Cuadernos de economía y dirección de la empresa
Camisón Zornoza, César Villar López, Ana
Calidad y satisfacción en el servicio de urgencias hospitalarias
Calidad y satisfacción en el servicio de urgencias hospitalarias Vol. 16 Núm. 2 Pág. 27-41 ARTICULO
2010 Investigaciones europeas de dirección y economía de la empresa
Loureiro, Sandra Maria Correia Miranda González, Francisco Javier
Factores críticos que impactan la compra en línea de nuevos servicios convergentes en el mercado Mexicano
Factores críticos que impactan la compra en línea de nuevos servicios convergentes en el mercado Mexicano Vol. 7 Núm. 14 Pág. 207-227
2010 Innovaciones de Negocios
Zubirán Shetler, Rolando López Pérez, Jesús Fabián
Factores críticos que determinan la intención de compra en línea en el comercio electrónico mexicano
Factores críticos que determinan la intención de compra en línea en el comercio electrónico mexicano Vol. 6 Núm. 12 Pág. 237-256
2009 Innovaciones de Negocios
Zubirán, Rolando López Pérez, Jesús Fabián

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024