Foreign Language Instructors’ Professional Development in Times of Crisis: Challenges and Solutions
Angela C Bailey, Kathleen A. Corrales, Lourdes Reyes, Nayibe Rosado Mendinueta
Íkala, ISSN 0123-3432, Vol. 28, Nº. 1, 2023, págs. 13-29
Evaluating Teachers’ Practices Beyond Content and Procedural Knowledge in a Colombian Context
Indira Niebles-Thevening, Angela C Bailey, Nayibe Rosado Mendinueta
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 24, Nº. 2, 2022, págs. 99-115
Challenges and other feedback: Integrating intercultural learning in the Digital Age
Angela C Bailey, Alice Gruber
The EuroCALL Review, ISSN-e 1695-2618, Vol. 28, Nº. 1, 2020, págs. 3-14
What students are telling us: A case study on EFL needs and perceptions in the classroom
Angela C Bailey
Íkala, ISSN 0123-3432, Vol. 22, Nº. 3, 2017, págs. 501-516
International Business English Program: Reflections on Design
Angela C Bailey, Lourdes Rey Paba, Nayibe Rosado Mendinueta
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 2, Nº. 1, 2009, págs. 1-7
International Business Program: Processes and Considerations for Design
Angela C Bailey, Nayibe Rosado Mendinueta, Lourdes Rey Paba
Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning, ISSN-e 2011-6721, ISSN 2322-9721, Vol. 1, Nº. 1, 2008, págs. 54-59
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados