Presentació del monogràfic: «Els valencians davant les urnes: partits polítics, mitjans de comunicació i ciutadans davant els processos electorals de 2019»
págs. 6-9
págs. 11-25
págs. 27-51
págs. 53-70
Els polítics valencians sota els focus d’À Punt: una anàlisi de la cobertura televisiva de les eleccions autonòmiques de 2019
Àlvar Peris Blanes, Benjamín Marín Pérez, Sebastián Sánchez Castillo
págs. 71-90
Què hi ha en un like?: Continguts polítics en Facebook i Instagram en les eleccions autonòmiques valencianes de 2019
Silvia Marcos García, Nadia Viounnikoff Benet, Andreu Casero Ripollés
págs. 91-116
L’ús del vídeo en les xarxes socials dels candidats a la Generalitat Valenciana 2019
Carlos López-Olano, Sebastián Sánchez Castillo, Benjamín Marín Pérez
págs. 117-132
Discursos en competència en la dreta política valenciana: comunicació i estratègia davant les eleccions autonòmiques de 2019: Competitive Discourses among the Valencian Right Wing: Communication and strategy in the 2019 regional elections
págs. 133-153
págs. 155-169
Les eleccions locals de 2019 a l’àrea metropolitana de València
Joaquín Martín Cubas, Pilar Rochina Garzón, Francisco Clemente González
págs. 171-194
El teatre de Carles Santos o com devorar la tradició: La Pantera Imperial i Ricardo i Elena
págs. 197-206
págs. 209-215
La dimensió cultural de la universitat espanyola.: Estat de la qüestió
págs. 217-232
págs. 233-246
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados