págs. 6-12
págs. 13-17
págs. 18-23
págs. 24-28
Aires de poesia a l’escola: propostes didàctiques per impregnar les aules de versos
págs. 29-31
La poesia a l’escola: Vivències que deixen empremta
págs. 33-37
págs. 38-44
págs. 50-54
págs. 55-59
págs. 60-63
De l’escola al món: un camí que és vincle L’experiència de «les sortides»
págs. 64-69
págs. 70-71
págs. 72-73
págs. 74-76
Tres professors de matemàtiques: un llegat educatiu per a la millora matemàtica
Es reseña de:
Tres professors de matemàtiques: com fer estimar i aprendre bé les matemàtiques
Claudi Alsina Català, Anton Aubanell Pou, Carme Burgués Flamarich
Rosa Sensat, 2019. ISBN 978-84-120096-1-3
págs. 77-78
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados