Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


La poesia a l’escola: Vivències que deixen empremta

  • Autores: Vanesa Amat i Castells, M. Carme Bernal Creus
  • Localización: Perspectiva escolar, ISSN 0210-2331, Nº 410, 2020 (Ejemplar dedicado a: Poesia pertot), págs. 33-37
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • En aquest article es desenvolupen algunes reflexions a l’entorn del lloc que ha d’ocupar la poesia a l’escola i s’exposen algunes propostes didàctiques i materials per fer-la viure a l’educació infantil i a primària. Es recullen alguns dels elements que fan possible una experiència literària intensa, que deixi empremta en l’infant: la tria dels poemes, la preparació de l’ambient per a la vivència poètica o l’ús de recursos i estratègies que ajudin a comprendre, a recordar i a expandir la poesia.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno