De Gutenberg a les interfícies: canvis en el funcionament cognitiu i relacional del subjecte
págs. 1-8
A propòsit de l’actualitat de la innovació educativa: entrevista amb Antoni Zabala
págs. 9-18
págs. 19-29
págs. 30-40
Evolució educativa: per què el com és més important que el què
págs. 41-46
Aprenentatge docent entre iguals: mestres i escoles que aprenen uns dels altres
págs. 47-58
págs. 59-72
págs. 73-88
Compensa (Com pensa) l’escola? Algunes respostes a les necessitats educatives en un entorn “complex”
Lluís Espunya Danés, Laura Claver Pedraza, Cristina Riu Mir, David Mena García, Laura Lladó Martí
págs. 89-102
págs. 103-115
Investigació-Acció en la transformació d’un centre cap a la inclusió
María José Bataller Mira, Ana Angulo Fernández Pacheco, Miguel Angel Gimeno i Bonet
págs. 116-138
Centres de secundària que es mouen: Entrevista a tres instituts sobre la pràctica reflexiva i la innovació
págs. 139-146
págs. 147-155
págs. 156-172
págs. 173-188
págs. 189-199
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados