Training verbal working memory in children with mild intellectual disabilities: effects on problem-solving
Margherita Orsolini, Sergio Melogno, Teresa Gloria Scalisi, Nausica Latinia, Simona Caira, Alessandro Martini, Francesca Federico
págs. 1-11
Virtual reality-based assessment and rating scales in ADHD diagnosis
Aitziber Zulueta Fernández, Unai Díaz Orueta, Nerea Crespo-Eguílaz, Fermín Torrano Montalvo
págs. 13-22
págs. 23-30
págs. 31-41
Differential length and overlap with the stem in multiple-choice item options: a pilot experiment
págs. 43-48
Construyendo la identidad Europea: una mirada a las actitudes juveniles y al papel de la educación
Carmen Viejo Almanzor, Mercedes Gómez López, Rosario Ortega Ruiz
págs. 49-58
The game and creative cognition: a proposal of intervention
Álvaro Alexander Ocampo González, José Rafael Tovar Cuevas, Gabriel Arteaga Díaz
págs. 59-65
Los acogimientos en familia extensa en Madrid: análisis del perfil familiar y propuestas de intervención
págs. 67-75
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados