págs. 7-10
Més enllà dels PEC, els PEE i les zones educatives: primers apunts per a una escola municipi
págs. 12-32
págs. 33-45
Els projectes artístics en la construcció de nous espais educatius
Diego Calderón Garrido, Josep Gustems Carnicer, Silvia Burset
págs. 46-58
Factors de rendiment a l’escola rural catalana: característiques contextuals
págs. 59-74
págs. 75-93
Xarxes locals per a la millora de les perspectives d’inserció laboral i formativa: el projecte FYEB (Facing Youth unEmployment from its very Beginning)
págs. 95-114
Tempus fugit, virtutes manent.: Història i evolució d’un projecte educatiu a l’ensenyament secundari vinculat al coneixement de l’entorn
págs. 115-125
págs. 127-148
págs. 149-162
L’escola rural en els plans de formació inicial dels estudis de mestre a les universitats catalanes: Vint anys del Grup Interuniversitari d’Escola Rural (GIER)
págs. 163-175
Apunts d’un aprenent de mestre greument jubilat, de Jaume Cela.: Notes per a una lectura
Es reseña de:
Apunts d'un aprenent de mestre greument jubilat
Associació de Mestres Rosa Sensat, 2012. ISBN 8494381342
págs. 177-181
Presentació del llibre "Els meus records", de Jordi Monés i Pujol Busquets.: Acte conjunt del Col·legi de Pedagogs i la Societat Catalana de Pedagogia
Carme Rider (res.)
Es reseña de:
Els meus records: 1928-2012
Uno, 2015. ISBN 8416382336
págs. 182-182
págs. 184-187
págs. 188-191
La funció del mestre com a testimoni i mirall amb relació als aprenents i la cultura.: La concepció del currículum
págs. 192-194
págs. 195-196
Què entenem per materials escolars o materials educatius?: La necessitat de disposar d’eines útils per ensenyar i aprendre
págs. 197-199
El centre i l’entorn cultural: mitjans de comunicació, museus, biblioteques i oferta cultural diversa
págs. 200-201
págs. 202-202
págs. 203-203
págs. 204-206
L’ensenyament de la geografia en el nou entorn tecnològic: Per un ús de la tecnologia al servei d’una educació integral
págs. 207-208
L’ensenyament de la geografia en el nou entorn social i cultural: Com ensenyar a pensar i a actuar sobre els fenòmens i problemes socials, situats en l’espai i en un món global
págs. 210-212
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados