Bolonya com a repte
Àngels Sogas Perales
págs. 8-9
De l'Educació Ambiental a l'Educació Social o viceversa
Lucía Iglesias da Cunha, Pablo Ángel Meira Cartea
págs. 13-27
La participació com a procés d'aprenentatge i coneixement social
Francisco Heras Hernández
págs. 28-42
Els equipaments per a l'educació ambiental com a dinamitzadors socials
Araceli Serantes-Pazos
págs. 43-55
El context socioprofessional de l'Educador Ambiental i regulació del sector
Susanna Soto Fernández
págs. 56-73
Ser educador ambiental en formació permanent
Antón Lois Estévez
págs. 74-84
Coordinar un programa d'Educació Ambiental des de l'ecologisme
Ramsés Pérez Rodríguez
págs. 85-96
La professió d'Agent d'Igualtat d'Oportunitats en els diferents contextos de l'Educació Social
Lucía Iglesias da Cunha, Elisa Jato Seijas
págs. 99-112
Una llei de la infància per a l'infància
Jaume Funes Artiaga
págs. 113-126
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados
Coordinado por: