págs. 13-40
págs. 41-66
Améliorer la formation en français des personnels chargés du maintien de la paix: Le cas des policiers jordaniens
págs. 67-92
Revisiting persuasion in oral academic and professional genres: Towards a methodological framework for Multimodal Discourse Analysis of research dissemination talks
Julia Valeiras Jurado, María Noelia Ruiz Madrid, Geert Jacobs
págs. 93-118
Patterns of clusivity in TED Talks: When ‘you’ and ‘I’ become ‘we’
págs. 119-144
Maritime English as a code-tailored ESP: Genre-based curriculum development as a way out
págs. 145-170
Culture and identity on intercultural business requests: A genre-based comparative study
págs. 171-200
págs. 201-226
Anna Stermieri (res.)
Es reseña de:
Discourse in Context: Contemporary Applied Linguistics
John Flowerdew (ed. lit.)
London : Bloomsbury, 2014
págs. 227-231
Francisco Alonso Almeida (res.)
Es reseña de:
Beyond the universe of languages for specific purposes: the 21st century perspective / coord. por Mary Frances Litzler, Jesús García Laborda, Cristina Tejedor Martínez
Alcalá de Henares : Servicio de Publicaciones de la Universidad de Alcalá, 2016. ISBN 978-84-16599-83-7
págs. 232-234
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados