Re-Evaluating the Political Press: A Case Study on Political, Economic and Journalistic Functioning of the Inter-War Czechoslovak Party-press Newspaper Národní listy, and its Publishing Company the Prague Stock Printery (PAT)
págs. 1-29
Cobertura Noticiosa, Assessoria Mediática e Assuntos Públicos: o caso das "Escutas de Belém"
págs. 31-54
Capacidad predictiva de Twitter, impacto electoral y actividad en las elecciones al Parlamento de Galicia: un análisis con la herramienta LIWC
José Rúas Araújo, Iván Puentes Rivera, María Isabel Míguez González
págs. 55-87
Personal style bloggers: the most popular visual composition principles and themes on instagram
págs. 89-109
Flows of communication and "influentials" in Twitter: a comparative approach between Portugal and Spain during 2014 European Elections
Inês Amaral, Rocío Zamora Medina, María del Mar Grandío, José Manuel Noguera Vivo
págs. 111-128
págs. 129-149
Distribución de contenidos en movilidad: el caso de los operadores generalistas españoles
Manuel García Torre, José Juan Videla Rodríguez, Finocha Formoso
págs. 151-161
Television sex education panics?: An analysis of three public debates in The Netherlands
págs. 163-191
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados