Tecnologia i lideratge educatiu: una perspectiva filosòfica
págs. 15-22
Els diagnòstics tecnopedagògics de centre: instrument avalatiu multidimensional per a la incorporació estratègica de les TIC en els centres educatius
págs. 23-31
págs. 33-42
Aprendre a la universitat sota un prisma connectivista: aprendre en l'era digital
págs. 43-53
págs. 55-64
Cap a un nou paradigma educatiu: el currículum bimodal
págs. 65-72
págs. 73-81
Dues tendències TAP en educació: apoderament i participació mitjançant les tecnologies
págs. 83-88
Competencias TIC en Formación Inicial Docente: estudio de caso de 6 especialidades en la Universidad Católica de la Santísima Concepción
págs. 89-100
Comorbiditat de la síndrome de Gilles de la Tourette i la síndrome d'Asperger: a propòsit d'un cas
págs. 101-109
Escala d'Intensitat dels Suports per a Infants i Adolescents: resultados de la prueba piloto
págs. 111-117
págs. 119-133
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados