págs. 1-9
págs. 11-33
Epistemological evolution of corporate social responsibility in marketing
José Enrique Bigné Alcañiz, Alejandro Alvarado Herrera, Rafael Currás Pérez
págs. 35-50
págs. 51-61
págs. 63-74
Quality dimensions in the public sector: municipal services and citizen's perception
Pablo Gutiérrez Rodríguez, J. L. Vázquez Burguete, Roger Vaughan, Jonathan Edwards
págs. 75-90
Planning and managing in territorios: the association "Cuatro Valles" (León)
María Luisa de Lázaro y Torres (res.)
Es reseña de:
Planteamiento y gestión: la Asociación Cuatro Valles
León: Diputación Provincial de León. ISBN 978-84-95702-80-7
págs. 91-92
Public services marketing: casebook
Helena Maria Baptista Alves (res.)
págs. 93-94
Creating value through relationships: a critical contribution from social marketing
págs. 95-96
págs. 97-98
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados