Politiques docents en el context de l'Espai Europeu d' Educació Superior: oportunitats, dificultats i dilemes
págs. 11-24
págs. 25-34
Els dissenys curriculars per competències en els titols de grau i postgrau: possibilitats i limitacions
págs. 35-42
La innovació docent abants i en l' Espai Europeu d'Educació Superior: Què hi ha de nou?
págs. 43-50
págs. 51-62
La indagació en l'educació superior: implicació i corresponsabilitat en l'acte d'ensenyar i aprendre a la universitat
Anna Forés i Miravalles, Juana María Sancho Gil, Cristina Alonso Cano
págs. 63-72
págs. 73-88
Inclusió i segregació a l'escola: pràctiques inclusives i escloents amb l'alumnat
págs. 95-114
págs. 115-134
Matemàtiques i grups interactius: ensenyament i aprenentatge des del punt de vista de les interaccions
Francisco Javier Díez Palomar, Lourdes Rué Rosell, Paloma García Wehrle, María Brown
págs. 135-152
págs. 153-166
págs. 167-184
págs. 185-202
Ciutat, escola i participació infantil: avaluació i innovacions del projecte "La participació del infants a la ciutat"
págs. 205-226
Germans de Mario: xiquets de primària jugant amb les seues consoles
págs. 227-242
págs. 243-262
págs. 263-280
págs. 281-298
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados